• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Measures of Story: How to Create a Story from Floats and Anecdotes: Your Storytelling Coach Teaches You How to Take Your Story from "What » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Measures of Story: How to Create a Story from Floats and Anecdotes: Your Storytelling Coach Teaches You How to Take Your Story from "What

ISBN-13: 9781463758103 / Angielski / Miękka / 2011 / 50 str.

K. Sean Buvala
Measures of Story: How to Create a Story from Floats and Anecdotes: Your Storytelling Coach Teaches You How to Take Your Story from Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Measures of Story: How to Create a Story from Floats and Anecdotes: Your Storytelling Coach Teaches You How to Take Your Story from "What

ISBN-13: 9781463758103 / Angielski / Miękka / 2011 / 50 str.

K. Sean Buvala
cena 39,90
(netto: 38,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 39,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Take your tale from "What?" to "Wow " Communicate with great stories
In this book, a storytelling coach teaches you how to create effective and compelling stories from anecdotes and floats- the odds and ends of stories in your life or organization.
Anecdotes are pieces of the much greater story you have inside. Floats are the "little brother" of anecdotes. In this mini-book, your will learn about (and experience) creating stories that you can use in a variety of ways from storytelling to print to video.
Take the odds and ends of the stories floating around you and turn them into useful tools.
In the "Measures of Story: How to Create a Story from Floats and Anecdotes" book you will:
* Explore the differences between stories, anecdotes and floats.
* Replace your archaic "elevator speech." Understand why real stories make better communication tools.
* Learn the most overused floats that aren't the stories you might think they are.
* See how these anecdotes and floats become stories with examples for the personal and business world.
* See how a "world tale" can help to drive home an important point.
* Create your new stories with Sean's "Take Action " activities.
* Discover more online resources to help you learn to share convincing stories with associates, friends, students or family.
If you are using story in business, a non-profit organization, a school or just for the next family gathering, you will use your newly created stories to bring fresh life and energy to your events. If increased profits or contributions are your goal, you cannot do better than to use powerful stories to meet those needs.
Note: This particular book is not about oral storytelling techniques such as pacing, gestures, eye contact and so on. Rather, this book focuses on the creation of real stories from anecdotes to be used in sharing stories (storytelling or otherwise) in education, business, health care or even with your own family.
Sean does not just insist that *you* should use stories. Rather, you will experience how Sean teaches and connects concepts by the use of stories, putting his teaching into action.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781463758103
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
50
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.25
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Buvala, K. Sean Written by K. Sean Buvala. In short, storytelling ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia