• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mathematics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mathematics

ISBN-13: 9780415572040 / Angielski / Miękka / 2010 / 158 str.

Robert Ward-Penny
Mathematics Ward-Penny, Robert 9780415572040  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mathematics

ISBN-13: 9780415572040 / Angielski / Miękka / 2010 / 158 str.

Robert Ward-Penny
cena 160,59
(netto: 152,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Why is cross-curricular work so valuable in the mathematics classroom?
Why can pupils sometimes draw graphs in mathematics but not in science?
What might mathematics teachers learn from the performing arts?
Cross-curricular approaches have much to offer the modern mathematics classroom. They can help teachers to present mathematics as a growing, relevant discipline that is central to much of modern life, and help learners to make sense of what they are doing and why. New contexts, new technology and new qualifications all make this an exciting time to be a cross-curricular teacher of mathematics.
But cross-curricular approaches are not always straightforward. Skills do not always transfer easily from one subject area to the other, and a number of important decisions have to be made. How should this type of work be planned, or assessed? How might it fit into the wider curriculum? Are all cross-curricular activities equally useful for learners? Does mathematics have something to share with all of the other curriculum areas?
This book tackles these issues head on, combining educational theory and contemporary research with practical ideas and suggestions. From the mathematics of molecular geometry, wind turbines and impact craters to mathematical haikus, Babylonian clay tablets and juggling, each chapter is packed with examples for use in the secondary classroom.
Key features include:
Discussion of key issues and debates
Case studies to show you how others have used cross-curricular approaches
A wide range of examples and practical activities to help you develop your own practice
Example approaches for planning and assessment
Part of the Cross-Curricular Teaching and Learning in the Secondary School series, this book is essential reading for all students on Initial Teacher Training courses and practising teachers looking to holistically introduce cross-curricular themes and practices into their mathematics teaching.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Schools - Levels - Secondary
Education > Curricula
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415572040
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000445682
Ilość stron:
158
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
24.38 x 17.53 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The Context for Cross-Curricular Mathematics  2. Where Does Mathematics Belong? Placing Mathematics in a Twenty-First Century Curriculum  3. Application and Transfer: Mathematics and the Science Subjects  4. Construction and Feedback: Mathematics and Technology  5.Critical Thought and Reasoning: Mathematics and English, Citizenship and Geography  6. Different Perspectives: Mathematics and History, RE and Art  7. Procedures, Symbolism and Modelling: Mathematics and ICT, Business Studies and Economics  8. Pattern and Pedagogy: Mathematics and Dance, Drama and Music  9. Putting it into Practice: Mathematics, Modern Foreign Languages and PE  10. Finding Your Own Context for Cross-Curricular Mathematics  Bibliography

Robert Ward-Penny teaches on the Secondary PGCE Mathematics Course at the University of Warwick.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia