• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Markets from Networks: Socioeconomic Models of Production » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Markets from Networks: Socioeconomic Models of Production

ISBN-13: 9780691120386 / Angielski / Miękka / 2004 / 416 str.

Harrison C. White
Markets from Networks: Socioeconomic Models of Production White, Harrison C. 9780691120386 Princeton University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Markets from Networks: Socioeconomic Models of Production

ISBN-13: 9780691120386 / Angielski / Miękka / 2004 / 416 str.

Harrison C. White
cena 233,66 zł
(netto: 222,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In Markets from Networks, one of America's most influential sociologists unveils a groundbreaking theory of the market economy. Arguing that most economists use overly abstract models of how the economy operates, Harrison White seeks a richer, more empirically based alternative. In doing so, he offers a more lucid, generalized treatment of the market models described in his important earlier work in order to show how any given market is situated in a broader exchange economy.
White argues that the key to economic action is that producers seek market niches to maximize profit and minimize competition. As they do so, they base production decisions not only on anticipated costs from suppliers and anticipated demand from buyers, but also by looking at their competitors. In fact, White asserts, producers act less in response to actual demand than by anticipating it: they gauge where competitors have found demand and thus determine what they can do that is similar and yet different enough to give themselves a special niche.
Building on these and related insights, White creates new mathematical models of how the economy works and how the interaction of its sectors creates mutual protection from the uncertainties of business. These models provide new ways of accounting for profits, prices, market shares, and other vital economic phenomena. He shows, for example, that prices are determined by the coalescing of local variables rather than set in terms of averages as implied by the ''law'' of supply and demand. The model of ''pure'' competition favored by economics is deficient, he concludes, as it fails to account for the varied circumstances of particular industries.
Throughout, White draws extensively on case studies of American businesses and on recent mathematical and sociological work on networks. Rivaling standard economic theories with its rich empirical grounding, sheer originality, and scholarly rigor, Markets from Networks will resonate in economics and economic sociology for years to come.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
Princeton University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780691120386
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
416
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.22 x 15.85 x 2.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik
White, Harrison C. Harrison C. White is the Giddings Professor of Soc... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia