• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing the Third Reich: Persuasion, Packaging and Propaganda » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing the Third Reich: Persuasion, Packaging and Propaganda

ISBN-13: 9781138060586 / Angielski / Miękka / 2017 / 290 str.

Nicholas O'Shaughnessy
Marketing the Third Reich: Persuasion, Packaging and Propaganda Nicholas O'Shaughnessy 9781138060586 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing the Third Reich: Persuasion, Packaging and Propaganda

ISBN-13: 9781138060586 / Angielski / Miękka / 2017 / 290 str.

Nicholas O'Shaughnessy
cena 194,66 zł
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 191,37 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this fascinating volume, Nicholas O'Shaughnessy elucidates the phenomenon of the Nazi propaganda machine via the perspective of consumer marketing, conceptualizing the Reich as a product campaign. This is the first book to use marketing scholarship to study the Third Reich, to apply marketing concepts and categories and explain how the Nazis actually organised and implemented them. Such a radical, in-depth analysis will be an invaluable resource for all scholars of marketing history, political marketing, propaganda and history. This book illuminates how, in Nazi Germany, propaganda and political marketing existed not merely as an instrument of government, as with other regimes, but the very medium through which government governed. Ultimately the concern is with the 'engineering of consent'- with how public opinion can be created, and governments made, via advanced tools of persuasion migrated from the consumer economy. The two perspectives invoked, political marketing and propaganda, are independent and interdependent. Marketing the Third Reich outlines the connection between a mass culture and a political movement; and argues that the culture of consumption influences, even contaminates, politics - and that the two spheres affect each other, a consumerised politics and a politicised consumption. Thus Nazism functioned as a brand, and almost everything it did had a persuasive purpose. And with obvious parallels drawn between Adolf Hitler's use of the living theatre of politics then, and our public-political dramaturgy to-day, between his lies and our post-truth, the book leaves us with a frightening question: Was Adolf Hitler ahead of his time?

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
History > Europe - Germany
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Political Science > Propaganda
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Fascism and the Far Right
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138060586
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000771547
Ilość stron:
290
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Nicholas O’Shaughnessy is Professor of Communication at Queen Mary University of London, UK and latterly director of their Marketing and Communications Group; Visiting Professor in the Department of War Studies at King’s College London, and a Quondam Fellow of Hughes Hall Cambridge. He has written and edited numerous books on commercial and political persuasion, including Politics and Propaganda; Weapons of Mass Seduction and most recently Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand.

O'Shaughnessy, Nicholas Nicholas O Shaughnessy is Professor of Communicati... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia