• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing the Public Sector: Promoting the Causes of Public and Nonprofit Agencies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing the Public Sector: Promoting the Causes of Public and Nonprofit Agencies

ISBN-13: 9781560006107 / Angielski / Miękka / 1992 / 384 str.

Fine; Seymour H. Fine
Marketing the Public Sector: Promoting the Causes of Public and Nonprofit Agencies Fine, Seymour H. 9781560006107 Transaction Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing the Public Sector: Promoting the Causes of Public and Nonprofit Agencies

ISBN-13: 9781560006107 / Angielski / Miękka / 1992 / 384 str.

Fine; Seymour H. Fine
cena 222,96
(netto: 212,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The administrative officers of public and nonprofit organizations have become increasingly interested in marketing techniques during the 1990s. They reason that if commercial marketing methods can successfully move merchandise across the retail counter, those same techniques should be capable of creating a demand for such "social products" as energy conservation, women's rights, military enlistment, or day-care centers. The goal of this volume is to provide social sector executives with practical and effective guidelines on how to harness the power of marketing in order to improve service to their constituencies.Marketing the Public Sector builds upon two decades of research in social marketing and represents the current state of the art. The authors demonstrate how the principles developed in earlier studies can be applied in actual situations. Included here are case studies of marketing plans prepared for hospitals, political campaigns, Third World social change, and community foundations that proved to be as effective as those in the private sector.The case study approach is effectively supplemented by theoretical chapters that define first principles in essential matters such as product management, value determination, advertising, and analysis of market performance. This amalgamation of theory and application is suitable to middle-range social marketing sizes as well as full-scale projects that large agencies might undertake. The problems differ only in magnitude; no organization is too small or too large to adopt a consumer orientation. Marketing the Public Sector is not only a guide to marketing; it is also about communication, social change, propaganda, and education. It will be of great interest to sociologists; public sector administrators; and specialists in communications, public relations, fund-raising, and community affairs.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Transaction Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781560006107
Rok wydania:
1992
Ilość stron:
384
Waga:
0.71 kg
Wymiary:
23.27 x 17.27 x 2.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1: Introduction to Social Marketing; One: The Public and Nonprofit industry; 2: The Nature of the industry; 3: The Independent Sector; 4: The Policy Characteristics and Organizational Dynamics of Social Marketing; 5: The Public and Nonprofit Sector in The Netherlands; 6: Ethical issues in Social Marketing; Two: Social Marketing Processes; 7: Product Management in Social Marketing; 8: The Role of Consumer Research; 9: Pricing Considerations in Social Marketing; 10: The Parties to the Process; 11: Segmenting the Health Care Market; 12: Advertising in the Social Sector; 13: The Starving Baby Appeal; 14: Fund-Raising; 15: Analyzing Marketing Performance; Three: Applications; 16: The Case of Health Care; 17: The Case of Planned Parenthood’s Campaign against Unintended Teen Pregnancy and Childbearing; 18: Marketing Self-Help Croups; 19: The Marketing of Political Candidates; 20: Promoting Calgary through the Olympics; 21: Canada Seeks Support for a Cause; 22: A Generic Social Marketing Plan; 23: Marketing Third World Social Change

Seymour H. Fine

Fine, Seymour H. Seymour H. Fine is professor of marketing at Rutge... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia