• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing strategies in Development Banks (DBN Namibia). 2nd Edition » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing strategies in Development Banks (DBN Namibia). 2nd Edition

ISBN-13: 9786208477561 / Angielski / Miękka / 2025 / 72 str.

Desire Mapfumo
Marketing strategies in Development Banks (DBN Namibia). 2nd Edition Mapfumo, Desire 9786208477561 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing strategies in Development Banks (DBN Namibia). 2nd Edition

ISBN-13: 9786208477561 / Angielski / Miękka / 2025 / 72 str.

Desire Mapfumo
cena 196,36
(netto: 187,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of the study was to investigate how effective are the banking and investment banks are effective and ways to improve income and investment funds distribution. The research was carried out at in Gobabis with Development Bank of Namibia Clients. Management and customers of Development Bank of Namibia were the respondents. Data was collected using an interview and questionnaires. The study established that marketing strategies are a tool which can be used to create an environment that allows effective income and funds distribution to ensure focus on national goals, stipulated in Vision 2030. The study discovered that offensive marketing strategies are the most effective marketing strategies, in competitive retail banking and less informed population environment which can enable them to achieve theirs and nation's goals. It was recommended that a combination of offensive marketing strategies are the most effective because they create an advantage based on many building blocks instead of just one block.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208477561
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
72
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia