• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing non Convenzionale: Viral, Guerrilla e prospettive future » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing non Convenzionale: Viral, Guerrilla e prospettive future

ISBN-13: 9781502589217 / Włoski / Miękka / 2007 / 208 str.

Luca Taborelli
Marketing non Convenzionale: Viral, Guerrilla e prospettive future Taborelli, Luca 9781502589217 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing non Convenzionale: Viral, Guerrilla e prospettive future

ISBN-13: 9781502589217 / Włoski / Miękka / 2007 / 208 str.

Luca Taborelli
cena 39,98
(netto: 38,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 37,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In queste "pagine" potete trovare il risultato di una lunga tesi di laurea sul cosidetto "Marketing non convenzionale," un termine usato per indicare le nuove strategie promozionali che stanno avendo successo ormai da qualche anno. La questione sulla nuova pubblicita non e ancora del tutto chiara e sopratutto in Italia il marketing non convenzionale e spesso evitato, oppure eseguito in modo del tutto approssimativo. E' quindi necessario fare un po' di ordine in merito, per permettere ai comunicatori (ed alle aziende), di comprenderne meglio le potenzialita ed i limiti. Perche tutta questa confusione? Come fare per capirne qualcosa? I concetti fondamentali della nuova pubblicita sono gia diffusi gratuitamente in rete, fra migliaia di siti e blog sull'argomento. Nel corso di un anno di ricerca ed analisi (2006 / 2007), i principali contenuti sul marketing non convenzionale sono stati organizzati in questa tesi, in modo chiaro (forse) e schematizzato. Una pubblicita suddivisa per 3 correnti principali (Viral Marketing, Guerrilla Marketing e Product Placement) e 4 concetti su cui basare ogni strategia. La distribuzione settoriale e senza dubbio limitante, ma permette un migliore ordine e comprensione. Almeno in teoria.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Włoski
ISBN-13:
9781502589217
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
208
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia