• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe: The Balkans » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe: The Balkans

ISBN-13: 9781403947505 / Angielski / Twarda / 2005 / 176 str.

Marin A. Marinov
Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe: The Balkans Marinov, Marin 9781403947505 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe: The Balkans

ISBN-13: 9781403947505 / Angielski / Twarda / 2005 / 176 str.

Marin A. Marinov
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The radical changes in Central and Eastern Europe (CEE) have brought about changes in marketing in the region, with CEE countries adopting a variety of market orientations. In May 2004 eight of the CEE nations became members of the EU. Other countries are expected to join in 2007. This dynamic but heterogeneous region contains differences in the level of economic development, history, culture, business practices, etc. This book addresses this variety and presents an updated picture of the way marketing is done throughout the region.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Development - Business Development
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403947505
Rok wydania:
2005
Wydanie:
2005
Ilość stron:
176
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.61 x 14.53 x 1.45
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

Introduction: Marketing in the Balkan Region; M.Marinov Development of Marketing in Albania; D.Vianelli, P.de Luca & R.Kajca Marketing in Bosnia and Herzegovina; M.Cicic & N.Brkic Marketing in Bulgaria; S.Marinova & M.Marinov Development of Marketing in Croatia; Ð.Ozretic-Dosen Marketing in the FYR of Macedonia; M.Marinov Marketing in Slovenia: Changes and Challenges; M.Makovec Brencic & I.Rojsek

NENAD BRKIC Assistant Professor and Vice-Dean, Faculty of Economics, University of Sarejevo, Bosnia and Herzegovina MURIS CICIC Professor of Marketing and Dean, Faculty of Economics, University of Sarajevo, Bosnia and Herzegovina PATRIZIA DE LUCA Associate Professor of Marketing and Retail Management, University of Trieste, Italy ROLAND KAJCA Chief of the Human Resources Policies Office, Bank of Albania, Albania MAJA MAKOVEC BRENCIC Assistant Professor of International Marketing and International Business, University of Ljubljana, Slovenia SVETLA MARINOVA Senior Lecturer, The Birmingham Business School, University of Birmingham, UK ÐURÐANA OZRETIC-DOSEN Associate Professor of Marketing, Graduate School of Economics and Business, University of Zagreb, Croatia ICA ROJSEK Professor of Marketing, University of Ljubljana, Slovenia DONATA VIANELLI Associate Professor, Faculty of Economics, University of Trieste, Italy

Marinov, Marin A. Marin Marinov is Professor of Marketing and Intern... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia