• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing in the Boardroom: Winning the Hearts and Minds of the Board » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing in the Boardroom: Winning the Hearts and Minds of the Board

ISBN-13: 9781138281813 / Angielski / Miękka / 2017 / 220 str.

Ruth Saunders
Marketing in the Boardroom: Winning the Hearts and Minds of the Board Ruth Saunders 9781138281813 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing in the Boardroom: Winning the Hearts and Minds of the Board

ISBN-13: 9781138281813 / Angielski / Miękka / 2017 / 220 str.

Ruth Saunders
cena 193,46
(netto: 184,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

It's no secret: marketing punches below its weight in the Boardroom. CEOs and other board members perceive that marketers lack commercial credibility when compared to their peers.  Marketing in the Boardroom helps marketers to be more commercially credible and thereby more successful in the Boardroom. Ruth Saunders explains the importance of marketing in the Boardroom, and why marketers often struggle to engage the Board. She then shows how to develop compelling marketing strategies that the Board will buy into, offering a mix of practical solutions and varied case studies drawn from her years of industry experience. In the final section, she helps marketers better understand the Board mindset and language, demonstrating how to win over the Board members' hearts, minds and confidence. Marketing in the Boardroom is an important book for any aspiring marketers who are moving up the career ladder, particularly those who are writing or giving presentations to the Board. It is also an important book for their organizations, particularly those that struggle to give marketing the support it needs to create customer-led strategies that will drive business growth. 

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Komunikacja i prezentacja biznesowa
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138281813
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
220
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Ruth Saunders is a joint founder and leading partner of Galleon Blue – a consultancy that merges commercial thinking with marketing and branding to help companies maximise the value and return of their brands.

Ruth Saunders uses her years of experience as a strategy consultant, marketer, advertising planner and market researcher to help clients develop, get Board buy-in to and implement innovative marketing strategies that deliver tangible business growth. Her work includes developing commercially actionable customer segmentations, developing innovative brands from scratch, creating new brand positionings for growth, building strong global brands, streamlining brand portfolios and architectures, conducting brand migrations, optimising the customer and brand experience and increasing marketing spend effectiveness. She is also a trainer, speaker and coach. 

Prior to setting up Galleon Blue, Ruth was a
•  Marketing and branding consultant at McKinsey & Co and Prophet
• Strategic advertising planner with Saatchi & Saatchi and Mustoes
• Marketer and Market Researcher with packaged goods companies, Procter & Gamble and Mars Inc.
• Graduate from Birmingham University, with a Batchelor’s Degree in Statistics, followed by a post-graduate Diploma in Marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia