• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences

ISBN-13: 9781138121270 / Angielski / Twarda / 2019 / 594 str.

Alan Fyall; Patrick Legoherel; Isabelle Frochot
Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences Alan Fyall Patrick Legoherel Isabelle Frochot 9781138121270 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing for Tourism and Hospitality: Collaboration, Technology and Experiences

ISBN-13: 9781138121270 / Angielski / Twarda / 2019 / 594 str.

Alan Fyall; Patrick Legoherel; Isabelle Frochot
cena 778,85
(netto: 741,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138121270
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
594
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Chapter 1 Revisiting Traditional Approaches to the Marketing of Tourism and Hospitality Chapter 2 The Need for Change: The Dynamics of the Global Tourism and Hospitality Environment Chapter 3 Collaboration, Technology and Experiences: Drivers for Change in the Marketing of Tourism and Hospitality Chapter 4 Collaboration Marketing: Partnerships, Networks and Relationships Chapter 5 Technology and Marketing: Social Media and Beyond Chapter 6 Experiential Marketing: A Question of Co-Creation Chapter 7 New Trends in Tourism and Hospitality Consumption Chapter 8 Service Characteristics and Processes Chapter 9 Looking Beyond Quality Chapter 10 Delving Deep into the Experience Chapter 11 Consumer Intelligence Searching: Emerging Tools, Methodologies, and Techniques Chapter 12 Marketing Strategy Chapter 13 Market Segmentation, Targeting and Positioning Chapter 14 International Marketing Strategy Chapter 15 Marketing Destinations Chapter 16 Innovation and New Tourism and Hospitality Products, Services and Experiences Chapter 17 Pricing and Revenue Management Chapter 18 Image and Branding Chapter 19 Customer Relationship Management: Loyalty and Social Networks Chapter 20 Channels of Distribution Chapter 21 Media, Public Relations, and Marketing Communications Chapter 22 The Future of Tourism and Hospitality Marketing



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia