• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing for Nonprofit Organizations: Insights and Innovations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing for Nonprofit Organizations: Insights and Innovations

ISBN-13: 9780190090807 / Angielski / Miękka / 2021 / 240 str.

Stacy Landreth Grau
Marketing for Nonprofit Organizations: Insights and Innovations Stacy Landret 9780190090807 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing for Nonprofit Organizations: Insights and Innovations

ISBN-13: 9780190090807 / Angielski / Miękka / 2021 / 240 str.

Stacy Landreth Grau
cena 181,49
(netto: 172,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Social Work
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - Marketing & Communications
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780190090807
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
240
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Stacy Landreth Grau, PhD, is Professor of Entrepreneurship & Innovation Practice in the Neely School of Business and Director of IdeaFactory at Texas Christian University. Grau works with both nonprofit and social-impact organizations to assist in the creation of everything from planning and strategy to developing brand identity. She is co-founder of the HCO Lab, which helps organizations become more human-centered, and she is the founder for The Social Impact Project, which builds out resources for new social impact organizations in the Tarrant County area. Her research areas include cause-related marketing, nonprofit branding, corporate social responsibility, social entrepreneurship and social impact, design thinking, and innovative social media strategies. Grau's work has been published in more than 30 articles and two books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia