• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing aspects of the brewing industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing aspects of the brewing industry

ISBN-13: 9783640842230 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 46 str.

Christian Schmitt
Marketing aspects of the brewing industry Christian Schmitt 9783640842230 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing aspects of the brewing industry

ISBN-13: 9783640842230 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 46 str.

Christian Schmitt
cena 177,60
(netto: 169,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,11
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Examensarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, University of Florida, Sprache: Deutsch, Abstract: Anheuser-Busch has to rethink its current strategy and to focus on its core competence: brewing and marketing of beer. A strategic realignment acquires a disinvestment in the business units with low strategic fit, e.g. the theme park or the agriculture division. The integration strategy has to be ended. The money tied up there and additional funds by investors have to be used to acquire other breweries, especially in the emerging markets. At the same time, Anheuser-Busch should increase its interest in Grupo Modelo, to counteract demographic changes in its home market, the United States. Moreover, the brewery has to invest heavily in research and development, a key element for future success in the brewing industry. New beer and beer-mixed categories offer an opportunity for high profits, as new consumers feel attracted by these products. Besides all these changes, Anheuser-Busch should not take away too much attention from its home market and defend the leading market position. Thereby, the brand is the key element to success in the beer industry. Anheuser-Busch has to assure that it obtains the current brand reputation. The same applies to possible new acquisitions. The brewing business is quite a lucrative industry for macro-breweries like Anheuser-Busch. The overall pressure caused by the industry forces is moderate to low. The big market participants have only to be aware of substitute products, rivalry and, to a certain degree, of new entrants. Substitute products, like wine or other liquors, are becoming more and more popular, putting pressure on the beer market. Anheuser-Busch has to react by introducing new products and has to help that beer keeps a fashionable image. The rivalry is only a problem in the mature markets, whereas the pressure is low in emerging markets due t

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640842230
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
46
Waga:
0.07 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Christian Schmitt wurde 1984 in Heppenheim an der Bergstraße geboren. Nach einer Berufsausbildung in einem kaufmännischen Beruf entschied er sich zum Studium der Sozialpädagogik. Während des Studiums konnte Christian Schmitt bereits Erfahrungen bei einem Praktikum in einer Erziehungsberatungsstelle sowie bei der Tätigkeit als Kinderbetreuer sammeln.

Schmitt, Christian Christian Schmitt wurde 1984 in Heppenheim an der ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia