• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and the Common Good : Essays from Notre Dame on Societal Impact » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and the Common Good : Essays from Notre Dame on Societal Impact

ISBN-13: 9780415828826 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Patrick E. Murphy; John F. Sherry
Marketing and the Common Good : Essays from Notre Dame on Societal Impact Patrick E. Murphy John F. Sherry 9780415828826 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and the Common Good : Essays from Notre Dame on Societal Impact

ISBN-13: 9780415828826 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Patrick E. Murphy; John F. Sherry
cena 707,28
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing is among the most powerful cultural forces at work in the contemporary world, affecting not merely consumer behaviour, but almost every aspect of human behaviour. While the potential for marketing both to promote and threaten societal well-being has been a perennial focus of inquiry, the current global intellectual and political climate has lent this topic extra gravitas.

Through original research and scholarship from the influential Mendoza School of Business, this book looks at marketing s ramifications far beyond simple economic exchange. It addresses four major topic areas: societal aspects of marketing and consumption; the social and ethical thought; sustainability; and public policy issues, in order to explore the wider relationship of marketing within the ethical and moral economy and its implications for the common good.

By bringing together the wide-ranging and interdisciplinary contributions, it provides a uniquely comprehensive and challenging exploration of some of the most pressing themes for business and society today.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415828826
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
352
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
23.4x15.6x2.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Introduction  1. The Common Good: The Enduring Effort to Re-Center Marketing  2. A Larger View of Marketing: Marketing's Contributions to Society  Part II: Societal Aspects of Marketing and Consumption  3. Slouching toward Utopia: When Marketing is Society  4. The Case for Clarity  5. How Marketing Serves the Common Good  6. Social Issues in Marketing  Part III: Catholic Social Thought Issues in Marketing  7. Caritas in Veritate: Updating Catholic Social Teaching for Responsible Marketing Strategy  8. A Commentary on Catholic Social Teaching and 'Wanting the Right Things'  Part IV: Sustainability Issues in Marketing  9. Consumption in the Un-Commons: The Case for Re-Claiming the Commons as Unique Markets  10. Marketing’s Contributions to a Sustainable Society  11. Creative Destruction and Destructive Creations: Environmental Ethics and Planned Obsolescence  Part V: Public Policy Issues in Marketing  12. Childhood Obesity: Marketing to Kids  13. Firearms and the Common Good: A Meaningful Discussion about Solutions  14. Notre Dame and the Federal Trade Commission  Part VI: Ethical Issues in Marketing  15. From Twins to Strangers: Considerations of Paired Kidney Donation across Gift and Market Economies  16. Ethics in Selling: A Case Oriented, Stakeholder-Focused Approach  17. Discerning Ethical Challenges for Marketing in China  Part VII: Conclusion  18. Can we get there from here?: Charting the Contours of the Common Good  19. Afterword

Sherry, John F. John F. Sherry, Jr. is Herrick Chair and Chairman ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia