• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

ISBN-13: 9780415208598 / Angielski / Twarda / 2001 / 240 str.

Chris Hackley
Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption Hackley, Chris 9780415208598 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and Social Construction: Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

ISBN-13: 9780415208598 / Angielski / Twarda / 2001 / 240 str.

Chris Hackley
cena 731,67
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing is at the centre of the business education boom: a million or more people worldwide are studying the subject at any one time. Yet despite widespread discontent with the intellectual standards in marketing, very little has changed over the past thirty years. In this ground-breaking new work, Chris Hackley presents a social-constructionist critique of popular approaches to teaching, theorising and writing about marketing. Drawing on a wide range of up-to-date European and North American studies, Dr Hackley presents his argument on two levels. First, he argues that mainstream marketing's ideologically driven curriculum and research programmes, dominated by North American tradition, reproduce business school myths about the nature of practically relevant theory and the role of professional education in management fields. Second, he suggests a broadened theoretical scope and renewed critical agenda for research, theory and teaching in marketing. Intellectually rigorous yet comprehensible, this work will be of vital importance to all those interested in the future of teaching and research in business and management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Antropologia - Kultury
Medical > Medycyna
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Market Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415208598
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000058336
Ilość stron:
240
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
24.13 x 16.15 x 1.96
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Marketing, ideology and an excess of reflex 2. Social constructionism and a funny turn for marketing thought 3. All together now: what is marketing? 4. Marketing in a world of mediated communication 5. Marketing's death, rebirth and resurrection 6. Tell me George, where did it all go wrong? 7. Marketing and social construction: knowledge, critique and research in marketing

Chris Hackley has studied or held academic posts at seven UK universities. His qualifications include a PhD in Marketing and a first class honours BSc in Social Science. He teaches Marketing to undergraduate and postgraduate students and researchers. His publications on marketing theory and research have appeared in British, European and American marketing and management journals.

Hackley, Chris Chris Hackley was the first Chair in Marketing to ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia