• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and Healthcare Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and Healthcare Organizations

ISBN-13: 9781857751901 / Angielski / Miękka / 1995 / 224 str.

Colin Gilligan; Robin Lowe
Marketing and Healthcare Organizations Colin Gilligan Robin Lowe 9781857751901 Radcliffe Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and Healthcare Organizations

ISBN-13: 9781857751901 / Angielski / Miękka / 1995 / 224 str.

Colin Gilligan; Robin Lowe
cena 175,55 zł
(netto: 167,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The need for a more conscious, focused and proactive approach to the management of health-care organizations has increased substantially. One consequence of this is that health-care managers are having to look at managerial approaches and techniques that previously were the province of the private sector. Prominent among those is the whole area of marketing. This work takes a broad approach to the marketing process, highlighting some of the challenges that health-care managers and medical professionals are having to face. Having done this, the authors move on to examine some of the characteristics of good and bad management practice. It is against this background that, in subsequent chapters, they turn their attention to the question of marketing and how it might best contribute to the management of organizations throughout the health sector. Each chapter includes questions and checklists offering scope for applying marketing principles to primary and secondary health-care organizations of all types, sizes and specialities.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Medical > Administration
Medical > Health Care Delivery
Business & Economics > Industries - Service
Wydawca:
Radcliffe Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781857751901
Rok wydania:
1995
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
224
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. The challenges facing health care organizations 2. So what is marketing?: (And how can it be applied to the health care sector?) 3. Developing a customer-centred health care organization: The first few steps 4. Customer satisfaction and the role of marketing information systems and market research 5. Environmental pressures and the parable of the boiled frog 6. Planning for success (part one): Assessing your planning skills 7. Planning for success (part two): Developing the marketing plan 8. Using the marketing audit to assess the true level of the organization's capability: revisiting your strengths and weaknesses 9. Developing the health care marketing mix 10. Setting the standards of customer care: The Blackpool rock phenomenon 11. Internal marketing, leadership and teamworking: Fighting the Napoleonic complex 12. Implementing the plan and making things happen 13. Thornham General Hospital

Colin Gilligan is Professor of Marketing at Sheffield Business School. He is the author of books on advertising, business decision making, international marketing, marketing for the professions and strategic marketing management and, most recently, strategic planning. Over the past ten years, he has acted as a consultant to a wide variety of organizations, including numerous professional practices. Robin Lowe is Senior Lecturer in Marketing and Head of the Small Business Research Unit at Sheffield Business School. He has 25 years experience in management and consultancy in both large and small organizations. He is the author of books on international marketing and, with Colin Gilligan, marketing for the professions.

Gilligan, Colin Gilligan is CIM Senior Examiner, Planning and Cont... więcej >
Lowe, Robin Robin Lowe is a Principal Lecturer in Internationa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia