• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and Financial Management: New Economy - New Interfaces » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and Financial Management: New Economy - New Interfaces

ISBN-13: 9781403940971 / Angielski / Miękka / 2005 / 432 str.

D Walters
Marketing and Financial Management: New Economy - New Interfaces Walters, David 9781403940971  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and Financial Management: New Economy - New Interfaces

ISBN-13: 9781403940971 / Angielski / Miękka / 2005 / 432 str.

D Walters
cena 133,44 zł
(netto: 127,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 128,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This text explores in great depth marketing decisions that have implications for financial management. The emphasis on the financial management side of marketing makes the book relevant to a wide variety of advanced undergraduate and postgraduate courses. The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403940971
Rok wydania:
2005
Wydanie:
2004
Ilość stron:
432
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
20.42 x 14.99 x 2.39
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction.- PART ONE: MARKETING AND FINANCE ISSUES FOR MARKETING STRATEGY, ANALYSIS AND DECISIONS Current Perspectives of the Marketing/Finance Interface.- Marketing and Finance in the "New Economy" New Roles New Relationships.- Business Planning in the "New Economy" An Integrated Approach.- PART TWO: COST IMPLICATIONS AND COST CHARACTERISTICS AFFECTING MARKETING STRATEGY DECISIONS The Financial Implications of Strategic Marketing Decisions.- The Financial Implications of Operational Decisions.- PART THREE: FINANCIAL STRUCTURE AND PERFORMANCE CHARACTERISTICS Measuring the Value Created for Shareholders A Marketing Strategy Perspective.- Working Capital Management.- Managing the Fixed Asset Base.- Managing Cash Flows.- Capital Structure Decisions.- Investment Appraisal.- Developing and Managing a Business Portfolio.- Performance Planning and Control.

DAVID WALTERS is Professor of Management at the Sydney Graduate School of Management in Sydney, Australia. Prior to joining SGSM he was head of the Business Studies Department in the Division of Economic and Financial Studies at Macquarie University. He has published fourteen textbooks in business and marketing subjects and has acted as a consultant for a number of international companies including Harrods, Laura Ashley, Tesco and Marks and Spencer.

MICHAEL HALLIDAY is Professor of Management at the Sydney Graduate School of Management, Australia. Prior to joining SGSM he was with the Macquarie Graduate School of Management and before that was Head of the School of Marketing at the University of Technology, Sydney. Before academic life he worked in marketing with Cadbury-Schweppes in the United Kingdom. He has published widely in international academic journals and is the co-author of three books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia