• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing a Country: Promotion as a Tool for Attracting Foreign Investment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing a Country: Promotion as a Tool for Attracting Foreign Investment

ISBN-13: 9780821346594 / Angielski / Miękka / 2000 / 189 str.

Marketing a Country: Promotion as a Tool for Attracting Foreign Investment  9780821346594 World Bank Publications - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing a Country: Promotion as a Tool for Attracting Foreign Investment

ISBN-13: 9780821346594 / Angielski / Miękka / 2000 / 189 str.

cena 101,55
(netto: 96,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Revised Edition. The new competitive foreign investment environment has prompted analogies between competition among governments for foreign investment and competition among firms for market share. Given the similarities in the nature of the competition, it is not surprising that countries are adopting marketing strategies that parallel those of private companies. Some of the findings of research on company marketing programs can thus benefit countries that are trying to attract investment. Organizations seeking to develop competitive strategies for marketing activities can, to some extent, manipulate three variables in their overall marketing programs, that is, the product, the price, or the promotion. The focus of the research in this publication is on promotion, an aspect of marketing a country that has been neglected until now. In the course of their research, the authors identify and categorize the promotion strategies that are being used by the governments in developing countries. The authors then analyze the various organizational approaches the governments employ to carry out the investment promotion function. Following the analysis, they develop a framework to help determine which investment promotion techniques and structures are effective and under what conditions. The first edition created a language for discussing the investment promotion function and has provided a rationale for successful promotion, especially in developing countries, that has stood the test of time. This new edition benefits from an update by one of the original authors, Professor Lous T. Wells, Jr., who has had the opportunity to observe investment promotion in a number of different settings. He has included this experience in this revised edition. This publication will be of interest to members of chambers of commerce, students and professors in business schools, and government officials.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
World Bank Publications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780821346594
Rok wydania:
2000
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
189
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia