• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Your City, U.S.A.: A Guide to Developing a Strategic Tourism Marketing Plan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Your City, U.S.A.: A Guide to Developing a Strategic Tourism Marketing Plan

ISBN-13: 9780789005922 / Angielski / Miękka / 1998 / 109 str.

Ronald A. Nykiel; Elizabeth Jascolt
Marketing Your City, U.S.A.: A Guide to Developing a Strategic Tourism Marketing Plan Chon, Kaye Sung 9780789005922 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Your City, U.S.A.: A Guide to Developing a Strategic Tourism Marketing Plan

ISBN-13: 9780789005922 / Angielski / Miękka / 1998 / 109 str.

Ronald A. Nykiel; Elizabeth Jascolt
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

With Marketing Your City, U.S.A.: A Guide to Developing a Strategic Marketing Plan, you ll discover how easy it is to market your hometown to potential tourists. You ll find a simple, sure-fire strategy proven to bring out the charm and beauty of any town, anywhere. You ll learn ways to improve the "packaging" of your community, while at the same time improving its visible appeal to tourists. Marketing Your City, U.S.A. gives you the guidelines for developing and selecting objectives, key strategies, and tactics that will help you produce or increase revenue through increased tourism.

In Marketing Your City, U.S.A., you ll find the marketing process broken down into easy steps that are outlined and completely explained for a theoretical destination: "Your City, U.S.A." You will learn how to arrange a sample "calendar of events," how to effectively plan a yearly series of promotions, and how to formulate a proposed budget for advertising, promotions, and public relations. Marketing Your City, U.S.A. is written in such a way that you can either implement all the strategic marketing steps or just the ones that particularly pertain to your hometown. The five easily applied marketing objectives you ll find outlined in the book include:

  • how to enhance your city s overall environment
  • how to broaden your city s economic base while providing for new revenues
  • how to develop your city s infrastructure to be visitor-friendly and to increase the length of visitors'stays
  • how to effectively market your city s resources for tourism
  • how to communicate with both audiences--the public and local residents After reading Marketing Your City, U.S.A., you ll find tourism a win-win situation: the more you attract tourists the more outside revenue you ll gain. You ll approach tourism with a confident strategy that guarantees your hometown s success. Tourism can be difficult and overwhelming, so let Marketing Your City, U.S.A. guide you every step of the way.
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789005922
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
109
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
21.39 x 15.32 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Kaye Sung Chon, Ronald A Nykiel, Elizabeth Jascolt



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia