• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Without Advertising: Brand Preference and Consumer Choice in Cuba » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Without Advertising: Brand Preference and Consumer Choice in Cuba

ISBN-13: 9781138212701 / Angielski / Miękka / 2016 / 230 str.

Emilio Morales; Joseph L. Scarpaci
Marketing Without Advertising: Brand Preference and Consumer Choice in Cuba Emilio Morales Joseph L. Scarpaci 9781138212701 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Without Advertising: Brand Preference and Consumer Choice in Cuba

ISBN-13: 9781138212701 / Angielski / Miękka / 2016 / 230 str.

Emilio Morales; Joseph L. Scarpaci
cena 273,11 zł
(netto: 260,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How do Cubans have such a wide range of knowledge on national and international brands without being exposed to modern mass communication strategies? This book explores consumer knowledge about international brands as well as Cuban joint venture operations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Commercial Policy
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Historia ekonomii
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138212701
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
230
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.35
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

1. Advertising without Marketing: Brand Preference and Consumer Choice in Cuba   2. A History of Cuban Retailing, 1902-2011  3. Cuban Consumers and Brand Awareness  4. Iconic Brand Potential among Leading Cuban Products  5. Franchising as a Brand-Globalizing Process: The Case of Casa de los Habanos  6. Brand Development without Mass Communication Media  7. Remittances & Brands: Survival & Consumption in the New Millennium  8. Conclusions  Glossary  Bibliography  Index

Emilio Morales is the former Director of Marketing for CIMEX, S.A., the largest Cuban company in the retail and wholesale business. Born, raised, and educated in Cuba, he worked there until 2006 before moving to Miami. He holds a B.S. in Computer Science, a Masters in Marketing, and an MBA. Joseph L. Scarpaci is Associate Professor at West Liberty University,and former Professor of Urban Affairs and Planning (1989-2003) in the School of Public and International Affairs at Virginia Tech.

Scarpaci, Joseph L. Joseph L. Scarpaci is professor of urban affairs a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia