• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Und Wettbewerb Im Deutschen Hochschulsystem: Eine Empirische Und Implikationenorientierte Analyse » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Und Wettbewerb Im Deutschen Hochschulsystem: Eine Empirische Und Implikationenorientierte Analyse

ISBN-13: 9783824405787 / Angielski / Miękka / 2001 / 459 str.

Thomas Heiland
Marketing Und Wettbewerb Im Deutschen Hochschulsystem: Eine Empirische Und Implikationenorientierte Analyse Thomas Heiland   9783824405787 Deutscher Universitatsverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Und Wettbewerb Im Deutschen Hochschulsystem: Eine Empirische Und Implikationenorientierte Analyse

ISBN-13: 9783824405787 / Angielski / Miękka / 2001 / 459 str.

Thomas Heiland
cena 206,40
(netto: 196,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Durch die Ubertragung des allgemeinen Marketing-Management-Prozesses auf die deutschen Hochschulen zeigt Thomas Heiland, dass Management-Instrumente aus der Wirtschaft erfolgreich in Dienstleistungsinstitutionen implementiert werden konnen."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Deutscher Universitatsverlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783824405787
Rok wydania:
2001
Wydanie:
2001
Numer serii:
000455248
Ilość stron:
459
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
20.3 x 12.7 x 2.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Grundlagen zum Marketing und Wettbewerb im deutschen Hochschulsystem - Marketing-Management-Prozess für die wirtschaftswissenschaftlichen Fakultäten - Empirische Wettbewerbs-Analyse - Positionierungsanalyse

Dr. Thomas Heiland promovierte bei Prof. Dr. Birger P. Priddat an der Universität Witten/Herdecke. Er ist als Marketing-Spezialist für den Bereich E-Business der Porsche AG, Stuttgart, verantwortlich.

Neben ihren Grundaufgaben, der Lehre und der Forschung, nehmen die Hochschulen in zunehmendem Maße Dienstleistungsfunktionen wahr. Zur Verbesserung der Leistungen und zur Steigerung der Effizienz werden im deutschen Hochschulsystem Marketing und Wettbewerb als Instrumente eingesetzt.

Thomas Heiland überträgt den allgemeinen Marketing-Management-Prozess auf die deutschen Hochschulen - speziell auf die wirtschaftswissen-schaft-lichen Fakultäten - und zeigt auf der Grundlage einer empirischen Untersuchung, dass Management-Instrumente aus der Wirtschaft erfolgreich in Dienstleistungsinstitutionen implementiert werden können und damit eine individuelle Positionierung im Hochschulsystem möglich ist. Zur Behebung von Defiziten und zur Stärkung der Wettbewerbsfähigkeit werden geeignete Maßnahmen und Prozesse vorgestellt.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia