• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Strategy for Indian retail Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Strategy for Indian retail Industry

ISBN-13: 9783659975301 / Angielski / Miękka / 2016 / 56 str.

Atul Singh Chandel
Marketing Strategy for Indian retail Industry Chandel, Atul Singh 9783659975301 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Strategy for Indian retail Industry

ISBN-13: 9783659975301 / Angielski / Miękka / 2016 / 56 str.

Atul Singh Chandel
cena 160,95
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The growth of Indian retail industry has continued to rise, especially in the food and clothing sectors due to the increased demands of the growing demographics of Indian consumers and their increased income of most families in the urban areas as compared to other developing nations. Since competition is an inevitable part of a growing economy, business firms are challenged to adopt marketing strategies that maintain or improve their competitive advantage over other rivals in order reach customer loyalty and profitability. This study explores the Indian fresh food retail industry, the marketing strategy that increases the performance, the behavior and perceptions of Indian consumers. The discussion of marketing strategies covers co-ordination and networking of business firms including manufacturing and distribution processes, price competition, consumer psychology, and current issues affecting the industry. This research concludes that in order to gain competitive advantage, business firms in India should focus on consumer value. Essential to this is promoting and maintaining a good relationship between distributors and retailers and between retailers and consumers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659975301
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
56
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Atul Singh Chandel is the Director of Autobei Consulting Group, a company that provides Strategy consulting to all major Industries. Atul is the having more than 12+ in traditional & Digital marketing, Advertising and Branding expert. He has written more than 400 Articles and Research papers.He worked in Europe, Africa and Asia region.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia