• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Strategy and Uncertainty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Strategy and Uncertainty

ISBN-13: 9780195125733 / Angielski / Twarda / 1998 / 352 str.

Sharan Jagpal
Marketing Strategy and Uncertainty Sharan Jagpal 9780195125733 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Strategy and Uncertainty

ISBN-13: 9780195125733 / Angielski / Twarda / 1998 / 352 str.

Sharan Jagpal
cena 1216,85 zł
(netto: 1158,90 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1176,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This first-of-its-kind book develops a rigorous integrated theory of marketing under uncertainty. Cutting across traditional functional boundaries, the author develops behaviorally rich and empirically implementable solutions to fundamental but previously neglected strategic problems including:
coordinating marketing policy in a multiperiod framework under uncertainty
choosing optimal policy when the data contain measurement error
designing new products when consumers have heterogeneous attitudes to risk and uncertain perceptions
selecting personnel and measuring performance in multiproduct firms when employees ability is unobservable
designing optimal incentive schemes for decentralized multilevel organizations, multidivisional firms, and multinational corporations
Marketing Strategy and Uncertainty is unique in content, form, and depth of coverage. It has been successfully class-tested in MBA and Executive Education programs at Columbia University, Rutgers University, and the International University of Japan and is ideal for courses in marketing management, strategy, sales force management, and advertising. The book's integrative approach to strategic decision making will appeal primarily to readers in marketing, but also in economics, finance, organization management, and industrial organization. Because of its unique presentation style, Marketing Strategy and Uncertainty is a must-read for students, executives, and researchers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195125733
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
352
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
24.18 x 19.48 x 2.18
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Jagpal, Sharan Sharan Jagpal is Professor of Marketing at Rutgers... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia