• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Strategies for Fundraising in Universities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Strategies for Fundraising in Universities

ISBN-13: 9786208428419 / Angielski / Miękka / 2025 / 148 str.

Peace Onyema Eze; Chigozie Nweke-Eze
Marketing Strategies for Fundraising in Universities Eze, Peace Onyema, Nweke-Eze, Chigozie 9786208428419 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Strategies for Fundraising in Universities

ISBN-13: 9786208428419 / Angielski / Miękka / 2025 / 148 str.

Peace Onyema Eze; Chigozie Nweke-Eze
cena 308,19
(netto: 293,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 308,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Fundraising in universities all over the world is regarded as a critical component of the total financing for the institutions. As many universities continue to face decreased government and public funding, fundraising has become a necessity in maintaining operations and quality educational delivery. This book determines and discusses the marketing strategies for fundraising activities of public universities through financial endowments, using public universities in Nigeria as case study. We find that marketing strategies such as market segmentation, targeting, differentiation, and positioning will help in attracting donors, increasing donor commitment, and engaging and influencing donors for fundraising activities in the studied universities. Samples from both teaching and non-teaching staff are significant in confirming this. These strategies, when properly applied, will increase their revenue generation, which will in turn enhance infrastructure and other educational facilities in public universities, especially in developing countries.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208428419
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
148
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia