• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Research That Won't Break the Bank: A Practical Guide to Getting the Information You Need » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Research That Won't Break the Bank: A Practical Guide to Getting the Information You Need

ISBN-13: 9780787964191 / Angielski / Miękka / 2002 / 304 str.

Alan R. Andreasen; William A. Smith
Marketing Research That Won't Break the Bank: A Practical Guide to Getting the Information You Need Andreasen, Alan R. 9780787964191 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Research That Won't Break the Bank: A Practical Guide to Getting the Information You Need

ISBN-13: 9780787964191 / Angielski / Miękka / 2002 / 304 str.

Alan R. Andreasen; William A. Smith
cena 125,24
(netto: 119,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 124,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Marketing research is vital to part of organizational effectiveness in today's highly competitive marketplace. But many managers in small businesses with limited budgets consider it out of reach. In Marketing Research That Won't Break the Bank, Alan Andreasen shows readers how to get the information they need to make smart, strategic decisions without spending a lot of money. The tools and techniques presented will help managers gain an in-depth understanding of their target market, competitors, and environment without stretching the organization's budget.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
Jossey-Bass Nonprofit and Public Management Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787964191
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000038977
Ilość stron:
304
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.09 x 15.16 x 1.93
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta

Foreword (William A. Smith).

Preface.

Acknowledgments.

The Author.

Part One: Planning a Low–Cost Research Program.

1. Myths of Marketing Research.

2. Planning a Research Program.

3. Evaluating Individual Research Projects.

4. Backward Marketing Research.

Part Two: Alternative Low–Cost Research Techniques.

5. Using Available Data.

6. Systematic Observation.

7. Low–Cost Experimentation.

8. Low–Cost Survey Designs.

Part Three: Making Low–Cost Research Good Research.

9. Producing Valid Data.

10. All the Statistics You Need to Know (Initially).

Part Four: Organizing Low–Cost Research.

11. Organization and Implementation on a Shoestring.

Notes.

Recommended Reading.

Index.

Alan R. Andreasen is professor of marketing at the McDonough School of Business at Georgetown University and executive director of the Social Marketing Institute. He is a past president of the Association for Consumer Research. Andreasen is the author or editor of numerous books, including Ethics and Social Marketing (2001), Strategic Marketing in Nonprofit Organizations (6th ed. with P. Kotler, 2003), and Marketing Social Change (Jossey–Bass, 1995).

Renowned marketing expert Alan Andreasen offers an accessible, easy–to–use guide for those who want to use marketing research to make their organizations more effective but think they can′t afford it. Marketing Research That Won′t Break the Bank provides sound, practical advice on how to make the most of a small budget–– such as the kind small businesses and nonprofits so often face–– and make marketing research a viable option. It offers managers the hands–on, simple tools to conduct quality marketing research and get the information they need without spending a lot of money. Andreasen dispels the myths and misconceptions that keep managers from getting started and describes in a systematic fashion a wide variety of research techniques that are low cost but can provide crucial information and improve decision making and organizational effectiveness.
This easy–to–understand guide shows managers how to
∗ Plan a research program
∗ Evaluate individual research projects
∗ Design low–cost surveys
∗ Produce valid data
∗ Understand statistics
∗ Organize and implement on a shoestring
∗ And much, much more

Andreasen, Alan R. Alan Andreasen (Ph.D., M.S., Columbia University) ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia