• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Planning in a Total Quality Environment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Planning in a Total Quality Environment

ISBN-13: 9781138980495 / Angielski / Miękka / 2021 / 464 str.

William Winston;John L Stanton;Robert E Linneman
Marketing Planning in a Total Quality Environment William Winston, John L Stanton, Robert E Linneman 9781138980495 Taylor & Francis (ML) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Planning in a Total Quality Environment

ISBN-13: 9781138980495 / Angielski / Miękka / 2021 / 464 str.

William Winston;John L Stanton;Robert E Linneman
cena 169,97
(netto: 161,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,18
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing Planning in a Total Quality Environment is a how-to book designed for the marketing practitioner. It provides you with a step-by-step process, check sheets, and plan formats to simplify the marketing planning process based in total quality management concepts. After readers finish the book, they can prepare a quality-driven marketing plan that will be used and followed throughout the year.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis (ML)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138980495
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
464
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents
Preface

  • Section I: Introduction
  •  The Need to Build Total Quality Into Your Marketing Plan
  • The Need for a Formal Marketing Plan
  •  Involvement: The Key to Successful Total Quality Planning
  •  How to Make the Plan a Living Document
  •  The “Ideal” Method”
  •  The Micron Case
  • The Role of the Marketing Plan in the Business Plan
  • The Marketing Planning Process--An Overview
  • Section II: The Eight Planning Steps
  • Step 1. SWOTs: Present
  • Step 2. SWOTs: Present (cont.)
  • Step 3. SWOTs Present (cont.)
  •  Step 4. SWOTs Future
  •  Step 5. Gap Analysis
  •  Step 6. Examination of Strategic Options and Strategy Selection
  • Step 7. Strategy Documentation and Evaluation
  • Step 8. Fleshing Out, Documenting, and Formatting the Annual Marketing Plan
  • Section III: Retrospect and Expectation
  • A Look Back and a Look Ahead
  • Section IV: Appendixes
  • Appendix A: Section 1: Forecasting Techniques
  • Section 2: Forecasting Rules of Thumb
  • Appendix B: How to Adjust Financial Statements for Inflation
  •  Appendix C: Fact Book
  •  Appendix D: Product/Service-Target Market Plan
  • Appendix E: Summary Marketing Plan
  • Notess Index

Robert E. Linneman, PhD, is Professor of Marketing at the School of Business Administration at St. Joseph’s University in Philadelphia, Pennsylvania. He has been involved in industrial sales as director of marketing for a major corporation and has participated in marketing and planning projects for over 60 companies. Dr. Linneman is the author of the book A Shirt-Sleeve Approach to Corporate Planning and of numerous other publications which have appeared in various professional journals, including The Harvard Business Review, Long-Range Planning, Journal o f Marketing, and Sloan Management Review. He was a National Director and Vice President of Professional Development for the American Marketing Association and also a recipient of the Lindback Award for distinguished teaching.</p> John L. Stanton, Jr., PhD, a consultant, author, practitioner, and teacher of marketing research, currently holds the C. J. McNutt Chair of Food Marketing Research at Saint Joseph’s University. As a consultant, his clients include Campbell Soup Company, Proctor & Gamble, Frito-Lay, Miles Laboratories, Kellogg, PepsiCo, and others, and he recently spent eight months in Germany analyzing retail food store strategies for the European Community. A prolific author, Dr. Stanton has written pioneering articles on sample survey methodologies, data analysis techniques, advertising research, brand preference, segmentation, and positioning research which have appeared in a variety of professional journals. His book Making Niche Marketing Work has been published in three languages.</p>



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia