• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Planning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Planning

ISBN-13: 9781844807826 / Angielski / Miękka / 2008 / 227 str.

Dibb
Marketing Planning Dibb 9781844807826 Thomson Delmar Learning - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Planning

ISBN-13: 9781844807826 / Angielski / Miękka / 2008 / 227 str.

Dibb
cena 311,23
(netto: 296,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Marketing planning as a process of analysis, thinking and action is essential for survival and long term success. Marketing planning is widely adopted by businesses from all sectors, service companies, manufacturers and public sector/not for profit companies. The process of marketing planning encapsulates elements of marketing management: marketing analyses, development of strategy and the implementation of the marketing mix. It is a systematic process for assessing marketing opportunities, helping organizations to stay in touch with marketplace trends and to keep abreast of customer needs - all designed to help firms compete more effectively. In addition the marketing plan plays a key role in informing the organisation about the agreed marketing strategy and actions required for implementation. The plan also provides details of resource allocation, responsibilities and timelines, and should address potential obstacles to success. The marketing plan is a road map, providing direction to help the business implement its strategies and achieve its objectives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Thomson Delmar Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781844807826
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
227
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
24.49 x 19.05 x 1.75
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

PART I: PERSPECTIVE TO MARKETING PLANNING 1. Marketing Planning PART 2: THE MARKETING PLANNING PROCESS 2. Existing Markets/Sectors 3. Market Trends and the Marketing Environment 4. SWOT: Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats 5. Customer Needs, Expectations and Buying Processes 6. Competition and Competitors' Strategies 7. The Strength of the Portfolio and Future Directions 8. Marketing Strategy 9. Strategy Recommendations 10. Marketing Objectives and Gap Analysis 11. Required Marketing Programmes 12. Resources, Schedules and Responsibilities 13. Additional Implications, On-going Needs and Monitoring the Marketing Plan's Effectiveness 14. Controlling Implementation of the Marketing Plan PART 3: THE MARKETING PLAN 15. The Marketing Plan Document PART 4: Managing Marketing Planning 16. Identifying, Diagnosing and Treating Blockers To Progress PART 5: APPLIED ILLUSTRATIONS - CASES 17. Appreciating How to Undertake Marketing Planning in Practice

Sally Dibb is Professor in Marketing and Society, Centre for Business in Society, Coventry University, UK. Lyndon Simkin is Executive Director of the Centre for Business in Society and Professor of Strategic Marketing in the Faculty of Business and Law, Coventry University, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia