• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Modelle im eCommerce für b2b Unternehmen im Small und Medium Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Modelle im eCommerce für b2b Unternehmen im Small und Medium Business

ISBN-13: 9783867464352 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 100 str.

Markus Trankle
Marketing Modelle im eCommerce für b2b Unternehmen im Small und Medium Business Tränkle, Markus 9783867464352 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Modelle im eCommerce für b2b Unternehmen im Small und Medium Business

ISBN-13: 9783867464352 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 100 str.

Markus Trankle
cena 263,01
(netto: 250,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 262,28
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Diplomarbeit aus dem Jahr 2000 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 0, Hochschule der Medien Stuttgart, Sprache: Deutsch, Abstract: Diese Diplomarbeit diskutiert, neben der allgemeinen Darstellung der aktuellen Marktsituation im eCommerce, verschiedene Erfolgsfaktoren wie Kundenbindung, Online Advertising, Convergence und Moglichkeiten fur die Marktforschung. Am Beispiel des Start-up Unternehmens officeXL.de (2000), welches Buroartikel uber das Internet an kleine und mittlere Unternehmen vertreibt, werden diverse eMarketing Models erlautert. Dabei lassen sich anhand verschiedener Beispiele unterschiedliche Strategien erkennen die aufgezeigt und von Experten bewertet werden. Nach der Festlegung von Vergleichskriterien werden die Models in ein Portfolio eingeordnet und die Umsetzung in ihren Starken und Schwachen, Chancen und Risiken fur officeXL.de dargestellt. Marketing Strategien die sich als besonders geeignet herausstellen, werden in einem einfachen konzeptionellen Szenario erlautert. Daneben sollen Implementierungsmoglichkeiten des Customer Relationship Management und Cross-Selling Strategien mit einbezogen werden. Im Fokus steht dabei virtuellen Retailern im Small&Medium Business Gestaltungslinien fur die Weiterentwicklung der strategischen Marketingausrichtung aufzuzeigen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783867464352
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
100
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia