• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Mind Prints » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Mind Prints

ISBN-13: 9781349723294 / Angielski / Miękka / 2004 / 149 str.

Professor Philip J. Kitchen; P. Kitchen
Marketing Mind Prints Philip J., Professor Kitchen P. Kitchen 9781349723294 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Mind Prints

ISBN-13: 9781349723294 / Angielski / Miękka / 2004 / 149 str.

Professor Philip J. Kitchen; P. Kitchen
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

By 'marketing mind prints', this book is not attempting to map the future by indicating the nature of the marketing terrain and the ways to traverse it. Instead, leading authors develop their own 'mind print' - in other words, a picture of a segment of the marketing terrain they consider to be important now and in the future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Banks & Banking
Business & Economics > Industries - Financial Services
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349723294
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2004
Ilość stron:
149
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction to Marketing Mind Prints; P.Kitchen Marketing Mind Prints; P.Kitchen Marketing Due Diligence and the Future of Marketing; M.McDonald Innovation and Sustainable Competitive Advantage; D.Littler Invisible Forces: How Consumer Interactions Make the Difference; J. Goldenburg Landmarks in the Mapping of International Marketing; S.Paliwoda & J.Ryans Integrated Marketing: A New Vision; A.Jenkinson & B.Sain Beyond Relationship Marketing; C.Chien & L.Moutinho Conclusion; P.Kitchen

CHARLES CHIEN Associate Professor of Marketing and Director of the Department of International Trade and Business, Feng Chia University, Taiwan, China JACOB GOLDENBURG Senior Lecturer, School of Business Administration, Hebrew University of Jerusalem, Israel ANGUS JENKINSON Professor of Integrated Marketing, University of Luton, UK DALE LITTLER Professor of Marketing at the Manchester School of Management and Dean of Management Studies at UMIST, UK MALCOLM McDONALD Professor of Marketing and Deputy Director of Cranfield School of Management, UK LUIZ MOUTINHO Professor of Marketing and Director of Doctoral Programme, University of Glasgow, UK STANLEY PALIWODA Professor of International Marketing, Birmingham Business School, University of Birmingham, UK JOHN RYANS James R. Good Professor of Global Strategy, Bowling Green State University, Ohio, USA BRANKO SAIN Research Fellow at the Centre for Integrated Marketing, University of Luton, UK

Kitchen, Philip J., Professor Professor Philip J. Kitchen, Martin Naughton Chair... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia