• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Luxury Services: Concepts, Strategy, and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Luxury Services: Concepts, Strategy, and Practice

ISBN-13: 9783030860721 / Angielski / Miękka / 2023

Miguel Angelo Hemzo
Marketing Luxury Services: Concepts, Strategy, and Practice Miguel Angelo Hemzo 9783030860721 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Luxury Services: Concepts, Strategy, and Practice

ISBN-13: 9783030860721 / Angielski / Miękka / 2023

Miguel Angelo Hemzo
cena 240,93
(netto: 229,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Service
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030860721
Rok wydania:
2023
Wydanie:
2022
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. History and concept of luxury.- 2. The luxury market.- 3. Luxury market and the Service-dominant logic paradigm.- 4. How to position a luxury product.- 5. Luxury consumer behavior.- 6. Defining the Persona: Segmentation and targeting.- 7. Developing strong luxury brands for products and services.- 8. Creating competitive products.- 9. Place strategies for luxury brands.- 10. Managing pricing and value of luxury brands.- 11. Communication strategies and tools for luxury brands.- 12. Managing people for the luxury market.- 13. Process management and operations for luxury brands.- 14. Managing the luxury Panorama for great experiences.- 15. Strategical Satisfaction Management.- 16. Culture and leadership


Miguel Angelo Hemzo is Professor of Marketing in the School of Arts, Sciences, and Humanities at the University of São Paulo, Brazil. He teaches and researches several aspects of marketing and strategy: corporate strategy, marketing strategy, marketing management, consumer behavior, communication management, sales management, marketing channels, pricing, services marketing, relationship marketing, luxury marketing, and digital marketing.

This textbook discusses luxury marketing management, considering the broader range of decisions related to the complexities of offering luxury as services. Placing a strong emphasis on strategy as well as positioning and the market, it focuses on the challenges in luxury related to the traditional 4 Ps (Products, Place, Promotion and Price), in addition applying the service-dominant logic to luxury management in relation to the other 4 Ps in marketing decisions (People, Process, Panorama, and Productivity).


The text opens with an exploration the history and evolution of the concept and definition of luxury and the effect upon the practice of luxury marketing today, concluding with an overview of the contemporary luxury market, description of the main players, and relevant industry trends. It then discusses marketing strategies as applied to the luxury market, including market identification, brand communication, product positioning, pricing, flow of goods, foreign market entry, and more.

With contributions from luxury marketing practitioners to offer practical knowledge as well as real world cases studies, this textbook will equip students with a comprehensive understanding of marketing in the luxury industry and the tools necessary to be successful in the management of luxury brands.

Miguel Angelo Hemzo is Professor of Marketing in the School of Arts, Sciences, and Humanities at the University of São Paulo, Brazil. He teaches and researches several aspects of marketing and strategy: corporate strategy, marketing strategy, marketing management, consumer behavior, communication management, sales management, marketing channels, pricing, services marketing, relationship marketing, luxury marketing, and digital marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia