• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Livestock and Meat » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Livestock and Meat

ISBN-13: 9781560220169 / Angielski / Twarda / 1993 / 504 str.

William H. Lesser
Marketing Livestock and Meat William H. Lesser 9781560220169 Food Products Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Livestock and Meat

ISBN-13: 9781560220169 / Angielski / Twarda / 1993 / 504 str.

William H. Lesser
cena 924,88
(netto: 880,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This groundbreaking volume presents a comprehensive view of the many concerns of those involved with livestock and meat marketing. During the 1980s, livestock production faced some critical changes. Product and feed prices became less stable, cycles lost their century-old patterns, both competition and trade barriers seemed to rise, and market outlets shrank in number and ownership diversity. At the same time, the United States demography became increasingly older, while new and confusing health concerns about red meat arose rapidly. This practical book introduces the reader to a range of issues of the livestock marketing system and looks ahead to such future issues as biotechnology, human health, and food safety. Considerable interest is given to international trade, an increasingly important sector in the market.

Marketing Livestock and Meat is a concise and convenient compendium of diverse information. It provides functionaries in the system with an overall concept of how the market functions as a whole to promote better skills and strategies for marketing of red meats. The author describes specific applications vital to successful operation of the complex and far-reaching marketing system of meat and livestock, including international trade, grades and grading, health matters, demand for meat, price reporting and electronic markets, costs and benefits, and their combination into marketing strategies for producers. To supplement the research, theories, and strategies presented in this important book, there are many charts, graphs, and photographs. All persons connected to the marketing of meat and livestock--undergraduate students in North America, foreign students interested in exporting meat to the U. S., and most segments of the livestock sector, including supply and processing firms and retailers--will benefit from this important book.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Agribusiness
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Food Products Press
Seria wydawnicza:
Fpp Agricultural Commodity Economics, Distribution, & Market
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781560220169
Rok wydania:
1993
Numer serii:
000212980
Ilość stron:
504
Waga:
0.90 kg
Wymiary:
22.3 x 15.44 x 3.33
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

ContentsPart I: Background Material Introduction Economic Concepts Part II: Economics of the Demand and Supply for Red Meats Historical Overview World Livestock and Meat Production Trade in Livestock and Meat Products World Consumption of Red Meats Prices Livestock Cycles Part III: Understanding Livestock Marketing Functionaries in the System Market News--Sources and Ideas Regulation of Livestock Marketing Grades and Grading Marketing Alternatives Controlling Price Risk Through Futures Markets Part IV: Understanding Meat Marketing Meat Packing Processing and Distribution Retailing Away-From-Home Consumption A View to the Future Indexes

Lesser, William H



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia