• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Information : A Strategic Guide for Business and Finance Libraries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Information : A Strategic Guide for Business and Finance Libraries

ISBN-13: 9780789021120 / Angielski / Twarda / 2004 / 374 str.

Wendy Diamond; Wendy Diamond; Michael R. Oppenheim
Marketing Information : A Strategic Guide for Business and Finance Libraries Wendy Diamond Wendy Diamond Michael R. Oppenheim 9780789021120 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Information : A Strategic Guide for Business and Finance Libraries

ISBN-13: 9780789021120 / Angielski / Twarda / 2004 / 374 str.

Wendy Diamond; Wendy Diamond; Michael R. Oppenheim
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing Information identifies and describes secondary published sources of information for typical marketing questions and research projects. This extensive guide serves as a strategic bibliography - covering over 200 printed books and serials, subscription databases and free Web sites - and reveals practical tips and guidance for the most effective techniques in using these sources. Experts in the field offer a guided tour of the signposts and landmarks in the world of marketing information, highlighting the most important features. This valuable resource will help experienced researchers and librarians with getting to grips with database and marketing familiarity as well as experts and others involved in marketing who have limited research know-how.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Haworth Press
Seria wydawnicza:
Monograph Publish Simultaneously as the Journal of Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789021120
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000299124
Ilość stron:
374
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
22.1x15.9x2.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • Acknowledgments
  • Preface
  • Where to Find It: A Checklist for Typical Marketing Concepts
  • PART I. INTRODUCTION
  • Chapter 1. Introduction to Sources and Strategies for Research on Marketing
  • PART II. RESEARCHING THE COMPETITIVE ENVIRONMENT
  • Chapter 2. Sources for an Industry Scan
  • Chapter 3. Sources About Companies, Brands, and Competitors
  • Chapter 4. Sources for Market Research Reports
  • PART III. RESEARCH ABOUT CUSTOMERS
  • Chapter 5. Demographic, Geographic, and Lifestyle Sources
  • Chapter 6. Marketing Sources for Demographic Niches
  • PART IV. RESEARCH FOR PROMOTIONAL STRATEGY
  • Chapter 7. Advertising and Media Planning Sources
  • Chapter 8. Public Relations Sources
  • PART V. RESEARCHING THE SALES STRATEGY
  • Chapter 9. Sales Management, Sales Promotion, and Retail Sources
  • Chapter 10. Direct Marketing and E-Commerce Sources
  • Chapter 11. International Marketing Sources
  • PART VI. RESEARCHING PRICE, PACKAGING, AND PLACE
  • Chapter 12. Product Development, Packaging, Pricing, and Place
  • PART VII. SPECIAL TOPICS
  • Chapter 13. Sources for Special Topics: Social Marketing, Nonprofit Organizations, Services Marketing, and Legal/Ethical Issues
  • APPENDIX: Selected Glossaries
  • Title Index
  • Subject Index
  • Reference Notes Included

Michael R. Oppenheim, Wendy Diamond Mulcahy

Diamond, Wendy Wendy Diamond, is a Social Entrepreneur, Humanitar... więcej >
Diamond, Wendy Wendy Diamond, is a Social Entrepreneur, Humanitar... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia