• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Destinations and Venues for Conferences, Conventions and Business Events » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Destinations and Venues for Conferences, Conventions and Business Events

ISBN-13: 9781138852143 / Angielski / Twarda / 2015 / 296 str.

Tony Rogers;Rob Davidson;¬Abar
Marketing Destinations and Venues for Conferences, Conventions and Business Events Tony Rogers Rob Davidson  9781138852143 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Destinations and Venues for Conferences, Conventions and Business Events

ISBN-13: 9781138852143 / Angielski / Twarda / 2015 / 296 str.

Tony Rogers;Rob Davidson;¬Abar
cena 855,36 zł
(netto: 814,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 831,17 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing Destinations and Venues for Conferences, Conventions and Business Events introduces students to key areas of marketing and promotion that are essential if destinations are to compete successfully in the rapidly expanding global business event sector. It achieves this by looking at issues surrounding business event marketing, strategic planning, destination and venue selling strategies and future challenges.

The 2nd Edition has also been updated to include:

  • New content on: destination marketing organisations and venues use of technology, use and impact of social media, sponsorship and partnership issues, economic changes as well as their responses to demand for sustainable meetings locations
  • Updated and new case studies on growth areas and emerging markets e.g. Middle East, Asia, Eastern Europe/Russia, Africa and South America, but also to include material on mature markets, destinations and venue operators
  • A genuinely international focus in terms of content and examples
  • New review and discussion questions and, where appropriate, learning outcomes
  • New online resource package for students and lecturers including: weblinks, power point slides and project questions

Accessible, global and informative, this is essential reading for all future business event and conference managers."

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Events Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138852143
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000318234
Ilość stron:
296
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. The Role of Marketing and Selling in the Convention and Business Events Sector  2. Marketing Planning for Destinations and Venues  3. Non-Personal Marketing Communications for Destinations and Venues: Principles and Practice  4. Personal Marketing Communications for Destinations and Venues: Principles and Practice  5. Sales Strategies for Destinations and Venues: Principles and Practice  6. The Marketing Environment for Destination Marketing Organisations  7. The Marketing Environment for Venues  8. Building Effective Partnerships  9. Current Initiatives in the Conferences, Conventions and Business Events Sector



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia