• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach

ISBN-13: 9783825257521 / Angielski / Miękka / 2021 / 201 str.

Thomas Bieger
Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach Bieger, Thomas 9783825257521 Haupt - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach

ISBN-13: 9783825257521 / Angielski / Miękka / 2021 / 201 str.

Thomas Bieger
cena 129,72
(netto: 123,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 129,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes.This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Haupt
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783825257521
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
201
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
1.3 x 15.5 x 21.5
Oprawa:
Miękka

Table of figures 131 Business processes and marketing concept within the St. Gallen Management Model - an introduction 171.1 Case study Läderach 171.2 Value-creation processes, enterprises and management 201.2.1 Value-creation chains and processes 201.2.2 Organizations, enterprises and management 241.2.3 Enterprise and environment 261.3 Embedding of business processes in the St. Gallen Management Model 281.3.1 Stakeholders 291.3.2 Environment 311.3.3 Environments and sustainability 331.3.4 Structuring forces 341.3.5 Business processes in the St. Gallen Management Model 361.4 Objectives of business processes 381.5 Structure of business processes 421.5.1 Service-provision processes 431.5.2 Customer processes 461.5.3 Innovation processes 491.6 The marketing approach for the management of business processes 511.6.1 Development of marketing 511.6.2 Planning approach in marketing 532 Market analysis as the basis for market-oriented business management 552.1 Case study Mammut 552.2 Customer behavior and markets 572.2.1 Definition and role of markets 572.2.2 Players and market types 582.2.3 Motives, needs, benefit and demand 632.3 Market research objectives and data generation 692.3.1 Identifying market sizes, needs and decision-making 692.3.2 Supply-and-demand trends 732.4 SWOT analysis as a synthesis of market analysis 813 Marketing strategy - from market segmentation to a positioning strategy 853.1 Case study Jura 853.2 Marketing objectives 873.2.1 Corporate objectives and marketing objectives 893.2.2 Interaction of marketing objectives 903.3 From market segmentation to a positioning strategy 933.3.1 Segmentation criteria and segmentation level 933.3.2 Choice of target market 983.3.3 Positioning 983.4 From customer processes to tool strategy 993.4.1 Determinants of tool application 993.4.2 Focus on marketing tool application in the marketing mix 1044 Product design and performance 1074.1 Case study Stadler Rail 1074.2 Product design 1094.3 Performance provision - physical product 1154.3.1 Basic structure of the performance process 1154.3.2 Strategic decisions 1174.3.3 Operational decisions 1214.4 Performance provision - services 1234.4.1 Characteristic features of services 1244.4.2 Performance design and control of the service process 1284.4.3 From service chain to service blueprint 1305 Marketing tool application 1355.1 Case study Jungfraubahn 1355.2 Pricing policy 1375.2.1 Neoclassic pricing model 1385.2.2 Behavioral-science pricing models 1405.2.3 Functions of pricing 1425.3 Distribution policy 1455.3.1 Functions of distribution 1465.3.2 Distribution design 1475.4 Communication 1505.4.1 Role and function of communication 1505.4.2 Organizational scopes of communication 1525.4.3 Communication change 1545.5 Marketing mix 1555.5.1 Objectives of the marketing mix 1555.5.2 Planning the marketing mix 1566 Integration into a business model, controlling and innovation 1596.1 Case study Swiss web portal 1596.2 Integration into a business model 1616.3 Marketing controlling 1646.3.1 Development of a controlling concept 1656.3.2 Characteristics of marketing controlling 1676.3.3 Contribution accounting 1686.4 Innovation 1706.4.1 Functions, roles and tools of innovation 1706.4.2 Return on innovation 1726.4.3 Innovation in models 1736.4.4 Innovation's directions of impact 175Bibliography 179Alphabetical Index 197

Prof. Dr. Thomas Bieger ist Ordentlicher Universitätsprofessor für Betriebswirtschaftslehre mit besonderer Berücksichtigung der Tourismuswirtschaft an der Universität St. Gallen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia