• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Aspects of International Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Aspects of International Business

ISBN-13: 9780898381368 / Angielski / Twarda / 1983 / 242 str.

G. M. Hampton; A. Van Gent; Gerald M. Hampton
Marketing Aspects of International Business G. M. Hampton A. Va Gerald M. Hampton 9780898381368 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Aspects of International Business

ISBN-13: 9780898381368 / Angielski / Twarda / 1983 / 242 str.

G. M. Hampton; A. Van Gent; Gerald M. Hampton
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. Frederich Schiller These words of a great poet express a basic fact of life-the inevitability of change. If marketers were asked to envision the future, they would not hesitate to answer that the entire globe is involved in a human revolution like no other in history. The changes now taking place, in both industrially developed and developing nations, are indications of the problems, chal lenges, and opportunities confronting future economic growth and development. Perhaps the most prominent characteristic of this change is the growing economic interdependence of all nations. Today it seems quite unnecessary to point out that any nation's problems and opportunities anywhere are now every nation's problems and opportunities everywhere. This economic and business interdependence on a global scale is the new reality, regardless of whether we want to accept it. The task ahead for all corporate managers becomes one of adapting to this new international business reality. It also requires them to assume the leadership role in helping individuals of all nations to become more and more aware of their mutual need for another's products and services. Today every corporation, whether confined within one nation or not, operates in this dynamic, changing, international business environment."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Nijenrode Studies in Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780898381368
Rok wydania:
1983
Wydanie:
1984
Numer serii:
000092217
Ilość stron:
242
Waga:
1.20 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 International Marketing: Past, Present, and Future.- 2 International Marketing as Part of the Marketing Process.- 3 International Business Theory and Marketing Theory: Elements for International Marketing Theory Building.- 4 The Role of Economies of Scale in International Marketing.- 5 The Regulation of Advertising around the World in the 1980s and Beyond: Precipitating Circumstances, Motivations, and Forces.- 6 Have Technological Developments Made Current International Marketing Practices/Strategies Obsolete?.- 7 Marketing: The Missing Link in Economic Development.- 8 The Foreign Orientation of Management as a Central Construct in Export-Centered Decision-Making Processes.- 9 International Marketing Planning: An Iconoclastic View.- 10 Export Marketing Channels: Some Theoretical Considerations.- 11 Global Strategy and the Control of Market Subsidiaries.- 12 International Marketing in the 1980s and Beyond: Research Frontiers.- Appendix A: Delphi Study—Part I.- Appendix B: Suggested Research Projects in International Marketing.- Contributing Authors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia