• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Analytics: Based on First Principles » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Analytics: Based on First Principles

ISBN-13: 9781352013191 / Angielski

USA) Ge Associate Professor Frank (University of Notre Dame
Marketing Analytics: Based on First Principles Associate Professor Frank (University of Notre Dame, USA) Germann 9781352013191 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Analytics: Based on First Principles

ISBN-13: 9781352013191 / Angielski

USA) Ge Associate Professor Frank (University of Notre Dame
cena 232,65
(netto: 221,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Using data analytics and big data in marketing and strategic decision-making is a key priority at many organisations and subsequently a vital part of the skills set for a successful marketing professional operating today. Authored by world-leading authorities in the field, Marketing Analytics provides a thoroughly contemporary overview of marketing analytics and coverage of a wide range of cutting edge data analytics techniques. It offers a powerful framework, organising data analysis techniques around solving four underlying marketing problems: the 'First Principles of Marketing'. In this way, it offers an action-oriented, applied approach to managing marketing complexities and issues, and a sound grounding in making effective decisions based on strong evidence. It is supported by vivid international cases and examples, and applied pedagogical features. The companion website offers comprehensive classroom instruction slides, videos including walk throughs on all the examples and methods in the book, data sets, a test bank and a solution guide for instructors.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781352013191

Chapter 1 – Introduction to Marketing Analytics Based on First Principles PART ONE – ALL CUSTOMERS DIFFER Chapter 2 – Understanding Marketing Principles #1: All Customers Differ Chapter 3 – Cluster Analysis for Segmentation Chapter 4 – Discriminant Analysis for Targeting and Classification Chapter 5 – Perceptual and Preference Mapping for Competitive Positioning PART TWO – ALL CUSTOMERS CHANGE Chapter 6 – Understanding Marketing Principle #2: All Customers Change Chapter 7 – RFM Analysis Chapter 8 – Logistic Regression Chapter 9 – Customer Lifetime Value PART THREE – ALL COMPETITORS REACT Chapter 10 – Understanding Marketing Principle #3: All Competitors React Chapter 11 – Survey Design and Testing to Derive Customer Insights Chapter 12 – Conjoint Analysis for Product and Pricing Decisions Chapter 13 – Forecasting Sales for New Products PART FOUR – ALL RESOURCES ARE LIMITED Chapter 14 - Understanding Marketing Principle #4: All Resources are Limited Chapter 15 – Using Marketing Mix Models to Optimize the Marketing Mix Chapter 16 – Using Marketing Experiments to Optimize the Marketing Mix Chapter 17 – Using Topic Models to Glean Customer Insights



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia