• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

ISBN-13: 9781838675646 / Angielski / Twarda / 2021 / 360 str.

India) V. Kumar (Indian School of Business; USA) David W. Stewart (Loyola Marymount University; USA) Naresh K. Malhotra (Georgia Institute of Technology
Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes V. Kumar (Indian School of Business, India), David W. Stewart (Loyola Marymount University, USA), Naresh K. Malhotra (Ge 9781838675646 Emerald Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

ISBN-13: 9781838675646 / Angielski / Twarda / 2021 / 360 str.

India) V. Kumar (Indian School of Business; USA) David W. Stewart (Loyola Marymount University; USA) Naresh K. Malhotra (Georgia Institute of Technology
cena 487,73 zł
(netto: 464,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 482,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This latest volume of Review of Marketing Research, Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes is divided in three parts: (1) measures of firm performance, (2) measures of social interaction, and (3) measures related to broader societal outcomes such as sustainability and quality of life. Measures of firm performance covered include the marketing implications of financial accounting, customer feedback metrics, drivers of brand equity, brand failure, market orientation capabilities, and multichannel attributions. Measures of social interaction encompass environmental and social performance, social networks, and attitudinal word-of-mouth drivers. The final chapter is devoted to measures related to societal outcomes and focuses on attractiveness of inner city for society. Each chapter presents thought-provoking discussions and new insights which will be relevant to researchers, professionals and students of marketing, branding and consumer behaviour

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Księgowość
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Seria wydawnicza:
Review of Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781838675646
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000412900
Ilość stron:
360
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia