• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Segmentation: How to Do It, How to Profit from It » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Segmentation: How to Do It, How to Profit from It

ISBN-13: 9780750659819 / Angielski / Miękka / 2004 / 512 str.

Malcolm McDonald; Ian Dunbar
Market Segmentation: How to Do It, How to Profit from It Malcolm McDonald Ian Dunbar 9780750659819 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Segmentation: How to Do It, How to Profit from It

ISBN-13: 9780750659819 / Angielski / Miękka / 2004 / 512 str.

Malcolm McDonald; Ian Dunbar
cena 191,10
(netto: 182,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 190,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

* McDonald and Dunbar are the leading author team in this area
* Segmentation and marketing mapping are core areas of the marketing syllabus, and there is much that is new as a result of the new segmentation possibilities from e-marketing and e-business
* The book has a textbook feel, which highlights the diagrams and market maps (key elements of the book)

This is a key book, in a vital area. The Butterworth-Heinemann edition of what was previously published by MacMillian, is a thoroughly revised and updated version.

* Highly developed and well illustrated treatment of a key marketing technique
* Usable by students and executives, for whom the practical, step-by-step approach is designed
* Leading author team in the field

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750659819
Rok wydania:
2004
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
512
Waga:
0.96 kg
Wymiary:
24.49 x 18.8 x 2.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

ForewordPreface and acknowledgements An important note to the reader from the authors1 The state of marketing2 The central role of market segmentation in profitable growth3 Preparing for segmentation - avoiding the big mistakes4 Determining the scope of a segmentation project5 Portraying how a market works and identifying decision-makers6 Developing a representative sample of different decision-makers7 Accounting for the behaviour of decision-makers8 Forming market segments out of like-minded decision-makers9 Determining the attractiveness of market segments10 Assessing company competitiveness and the portfolio matrix11 Realizing the full potential of market mapping12 Predicting market transformation13 Setting marketing objectives and strategies for identified segments14 Organisational issues in market segmentation15 Using segmentation to improve performance - a case study

MA(Oxon), MSc, PhD, D.Litt. FCIM FRSA, until recently was Professor of Marketing and Deputy Director Cranfield School of Management, with special responsibility for E-business. Malcolm is a graduate in English Language and Literature from Oxford University, in Business Studies from Bradford University Management Centre, and has a PhD from Cranfield University. He also has an Honorary Doctorate from Bradford University. Malcolm has extensive industrial experience, including a number of years as Marketing Director of Canada Dry. A segmentation practitioner with extensive experience in segmenting markets for a wide range of business sectors. Since establishing the Market Segmentation Company with Malcolm McDonald in 1995, Ian has worked with numerous companies around the world in segmentation workshops and research projects. He has held senior marketing positions in companies from both the service and manufacturing sectors and obtained his MBA from Cranfield University School of Management in the UK.

McDonald, Malcolm Professor Malcolm McDonald enjoys a global reputat... więcej >
Dunbar, Ian Veterinarian, author and animal behaviorist, DR. I... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia