• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Power and Business Strategy: In Search of the Unified Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Power and Business Strategy: In Search of the Unified Organization

ISBN-13: 9781567200454 / Angielski / Twarda / 1996 / 224 str.

Jr. David Joseph Morris
Market Power and Business Strategy: In Search of the Unified Organization White (Agent), John 9781567200454 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Power and Business Strategy: In Search of the Unified Organization

ISBN-13: 9781567200454 / Angielski / Twarda / 1996 / 224 str.

Jr. David Joseph Morris
cena 359,42 zł
(netto: 342,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Dr. Morris argues that through its Western mode of thought, a philosophy of separation, the U.S. is losing its edge in worldwide business competition. Separating is pluralistic, says Morris, while the Eastern mode of thought is unitary--it seeks to combine. Morris maintains that in business, the Eastern way of thinking is winning. He thus calls for U.S. corporations to combine their various functions and simplify them, to develop what he terms a common operating system that can successfully achieve market power, a way to block existing and potential competitors from access to targeted markets. It means adopting what for U.S. business is an entirely new way of thinking, and out of this develop a new approach to business strategy formulation. How this can be done, how the various functions of the organization can be linked into a non-linear, unitary structure, and why this must be done, is Dr. Morris's theme. A unique, innovative, ultimately pragmatic discussion for corporate executives throughout the organization, and new food for thought throughout academia.

"Market Power and Business Strategy" consists of seven modules, not chapters. Chapters, says Morris, imply a linear approach to learning and strategy. His book calls for a circular approach. Readers can begin the book anywhere, and will find after finishing it that the effect on their understanding is cumulative. Not only will they get a new way of considering individual functions within the organization, but they will also be struck by how these functions can be combined. The key is in the operating system. It's common to all functions, but because of the way Western thought has developed, the commonality has become hidden. Morris uncovers it by examining in detail the two ways of thinking, Western and Eastern, pluralistic and unitary, and compares them in the contexts of marketing, human resource, finance, and other resources that exist within organizations. In doing so, he focuses sharply on marketing, in the belief that marketing strategy cannot be formulated in a vacuum. It must be derived from all intra-organizational disciplines, just as they must build their own strategies with markets and marketing uppermost in mind. With examples from everyday business situations and a wrap-up module that proves his thinking is by no means Utopian, Morris will challenge many strongly held beliefs, to which he would respond: that's the best way to learn.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781567200454
Rok wydania:
1996
Ilość stron:
224
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
24.13 x 16.31 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Morris, David Joseph, Jr. University of New Haven... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia