• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Killing: What the Free Market Does and What Social Scientists Can Do about It » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Killing: What the Free Market Does and What Social Scientists Can Do about It

ISBN-13: 9780582382367 / Angielski / Miękka / 2000 / 280 str.

Greg Philo;David Miller
Market Killing: What the Free Market Does and What Social Scientists Can Do about It Philo, Greg 9780582382367 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Killing: What the Free Market Does and What Social Scientists Can Do about It

ISBN-13: 9780582382367 / Angielski / Miękka / 2000 / 280 str.

Greg Philo;David Miller
cena 291,42
(netto: 277,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book shows how the release of the free market in the last part of the twentieth century produced a rise in inequality and violence, the development of a huge criminal economy and the degradation of social and cultural life. 

It questions the silence of academics in the face of these changes and asks how much they have been incorporated into the priorities of commerce and governments. Many academics in the social sciences, media and cultural studies have avoided critical issues and become occupied in obscure theoretical debates such as post-modernism. The effect was to draw inellectuals and students away from the engaged and empirical work needed to identify key social problems and possibilities for change. 

The authors of this book point to the need for independent research which can criticise political policies and reveal their effects. They show, for example, why contemporary policies on drugs and education are creating more problems than they solve. The book features contributions from a wide range of academic disciplines including mass communications, sociology, politics, geography, philosophy and economics, and points to new directions for radical science. It also examines the possibilities for a free and democratic media and calls for the development of critical and open debate.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Economics & Trade
Social Science > Socjologia
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780582382367
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
280
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.5 x 15.88 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Cultural Compliance: Media: Cultural Studies and Social Science  Greg Philo and David Miller Contributions and Commentaries: Disciplinary dead-ends and alternative theory  1. What is wrong with science and rationality? Noam Chomsky  2. Life after the science wars? Hilary Rose  3. Film Theory and bogus theory Derek Bouse  4. Free market feminism, New Labour and the cultural meaning of the TV blonde Angela McRobbie  5. The 'Public', the 'Popular' and media studies John Corner  6. The emperor's new theoretical clothes, or geography without origami Chris Hamnett  7. Political economy Andrew Gamble Theory and practice  8. Media research and the audit culture Philip Schlesinger  9. Corporate culture and the academic left Barbara Epstein  10. Privatisation: Claims, outcomes and explanations Jean Shaoul  11. Media regulation in the era of market liberalism James Curran  12. Alternatives in the media age Danny Schechter  13. Political frustrations in the post-modern fog Hilary Wainwright  Index 

Greg Philo



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia