• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Domination!: The Impact of Industry Consolidation on Competition, Innovation, and Consumer Choice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Domination!: The Impact of Industry Consolidation on Competition, Innovation, and Consumer Choice

ISBN-13: 9780275994716 / Angielski / Twarda / 2007 / 184 str.

Stephen G. Hannaford
Market Domination!: The Impact of Industry Consolidation on Competition, Innovation, and Consumer Choice Hannaford, Stephen G. 9780275994716 Praeger Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Domination!: The Impact of Industry Consolidation on Competition, Innovation, and Consumer Choice

ISBN-13: 9780275994716 / Angielski / Twarda / 2007 / 184 str.

Stephen G. Hannaford
cena 298,41 zł
(netto: 284,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 294,76 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An oligopoly (from the Greek, few sellers) is a market that is dominated by a few large and powerful players. As Steve Hannaford documents with numerous examples, virtually every industry today--from medical equipment to airlines, toy retailing to oil--is trending in this direction, in the greatest movement toward industry consolidation since the turn of the 20th century. Charting the course of this trend around the world, Hannaford examines the motivations behind consolidation resulting from mergers, acquisitions, buyouts, and alliances; how companies exert political pressure to their advantage; and how the actions of the most dominant players--such as Coca-Cola, Wal-Mart, Viacom, Dell, ExxonMobil, Citigroup, and others--affect the choices we make at the supermarket, the drugs we are prescribed, and the movies we watch.

Everyone who reads the newspapers is aware of the dizzying pace of mergers, acquisitions, buyouts, and alliances, between big companies and small companies in every industry. Such deals, along with the growing social and political clout of the biggest companies, are critical issues for the economy and for our future as consumers.

Charting the course of this trend around the world, Hannaford examines the motivations behind consolidation into corporate empires, how companies exert political pressure to their advantage, and how the actions of the most dominant players, such as Coca-Cola, Wal-Mart, Viacom, Dell, ExxonMobil, Citigroup, and others, affect the choices we have at the supermarket, the drugs we are prescribed, and the movies we watch. Considering the implications of industry concentration on competition, technological innovation, business management, strategy, consumer behavior, and politics, Hannaford paints a provocative, but ultimately balanced, picture of big business and its impact on society.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Government & Business
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Praeger Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780275994716
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
184
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.7 x 16.18 x 2.01
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Hannaford, Stephen G. STEPHEN G. HANNAFORD is a consultant and writer, s... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia