• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Many Visions, Many Aims(TIMSS Volume 2): A Cross-National Investigation of Curricular Intentions in School Science » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Many Visions, Many Aims(TIMSS Volume 2): A Cross-National Investigation of Curricular Intentions in School Science

ISBN-13: 9780792344421 / Angielski / Book / 1997

W.H. Schmidt;S. Raizen;E.D. Britton
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Many Visions, Many Aims(TIMSS Volume 2): A Cross-National Investigation of Curricular Intentions in School Science

ISBN-13: 9780792344421 / Angielski / Book / 1997

W.H. Schmidt;S. Raizen;E.D. Britton
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Which goals and standards guide science education across the world? This first report of the Third International Mathematics and Science Study (TIMSS) explores this question by examining the rich data collected in the TIMSS Curriculum Analysis. This is a study without precedent in scale or detail. It includes an exhaustive, page-by-page inventory of science content and other pedagogical characteristics collected from hundreds of textbooks and curriculum guides from almost 50 countries. These data document many important features of these countries' mathematics education curricula. The book examines important features of curriculum policy across the TIMSS countries, especially the role of textbooks and curriculum guides. It also portrays similarities and differences in science curricula in the succession of objectives across grades. Additionally, it details characteristics of the science curriculum as embodied in textbooks and curriculum guides intended for select grades. This book will be of interest to anyone concerned with science education standards, curriculum policy, cross-national educational comparisons, and science pedagogy.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Comparative
Science > Study & Teaching
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792344421
Rok wydania:
1997
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
1997
Oprawa:
Book
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface. I: Characterizing Curriculum: An Overview. 1. Science Curriculum: Investigating Curricular Intentions. 2. Overview of Results. II: Curricular Organization and Control. 3. Seeking Shared Visions Among the Many. 4. Curriculum Guides: Directing Curriculum by Intention. III: Reflections of Curriculum. 5. Intended Flow of Science Curricula. 6. Milestones in Science Curricula. 7. Emphasized Curriculum Topics. 8. Other Aspects of the Curriculum: Performance Expectations and Disciplinary Perspectives. 9. Re-Examining Shared Visions: Country Groupings. IV: Consequences of Curriculum: Policy Implications. 10. Concluding Remarks. V: Supporting Data. Appendices:- A: Curriculum, Experience, and Opportunity. B: A Model of Potential Educational Experiences. C: TIMSS Curriculum Frameworks: Measuring Curricular Elements. D: Topic Tracing Methods. E: Document Analysis Methods. F: Participating Countries. G: Documents Analyzed. H: Acknowledgements. I: Tables and Figures for all Participating Countries. J: List of Tables: Science. K: List of Figures: Science.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia