• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001

ISBN-13: 9780789022486 / Angielski / Miękka / 2004 / 138 str.

Tony Carter
Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001 Tony Carter 9780789022486 Best Business Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001

ISBN-13: 9780789022486 / Angielski / Miękka / 2004 / 138 str.

Tony Carter
cena 228,74 zł
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Discover what happened to the economy after 9/11--from an insider outlook
Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001 is an up-to-date examination of the aftereffects of the World Trade Center bombings upon businesses nationwide. In this important text, you will learn about the efforts of several companies that were hit hard by 9/11, including Aon Corporation and PricewaterhouseCoopers. This resource will help university professors and students--as well as consultants and managers already at work--understand more clearly the current business trends and prepare them for future consequences.
Many Thin Companies looks at how the tragedy has forever altered the economy, advertising practices, and consumer behavior. The book supplies statistics and case studies for New York City commerce, the airlines industry, and several well-known companies from both before and after 9/11--revealing the patterns of growth, decline, and return. It also contains valuable information on how companies can reorganize their internal structure and distribution of funds with more effort on safety and crisis management planning.
With Many Thin Companies, you'll gain a better understanding of:

  • New York City's proposed budget gap-closing plan
  • increasing security needs despite financial difficulties
  • "The Verizon Promise"--how Verizon was able to restore service in Manhattan in one week, thanks to preparedness and sales organization communication
  • starting over--planning new outcomes for businesses after unexpected hardships
  • performance issues--how to take care of the employees after a crisis
  • international marketing concerns post-September 11
Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since September 11, 2001 provides a wealth of data that can be used to help prepare companies and industries for the short- and long-term consequences of 9/11. This book can help you prevent oversights and ensure that the businesses you work with are dependable to shareholders and consumers when that security is most needed.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
Best Business Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789022486
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
138
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.03 x 16.31 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  • Foreword (Dr. Joseph Stiglitz)
  • Preface and Acknowledgments
  • Chapter 1. Changes in Organizations and Management Practices
  • Leadership and September 11
  • Crisis Management
  • System Checklist
  • The Visiting Nurse Service of New York and September 11
  • Conclusion
  • Chapter 2. Economy
  • Fragility of Confidence
  • Chapter 3. Airlines
  • Consumer Behavior Pre-September 11, 2001
  • The Immediate Impact of September 11 on the Travel Industry
  • Chapter 4. Airline Consumers
  • The Consumer
  • Government Assistance and Business Reforms
  • Chapter 5. Airline Overview
  • Overview of the Airline Industry
  • The Aftermath of September 11
  • Chapter 6. Advertisers and Consumer Behavior
  • The New Economy
  • Advertising
  • Consumer Behavior
  • Chapter 7. Verizon
  • Sales Organizational Communication
  • Chapter 8. Aon
  • Introduction
  • The 1993 World Trade Center Bombing
  • The September 11 Attacks
  • Chapter 9. PricewaterhouseCoopers
  • Overview
  • PwC’s Customers
  • Conclusion
  • Chapter 10. A Global Examination of International Marketing
  • Introduction
  • International Marketing
  • International Marketing Concerns Post-September 11
  • Conclusion
  • Notes
  • Index

Tony Carter

Carter, Tony Carter likes to take a new company, teach it then ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia