• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing in Health and Social Care » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing in Health and Social Care

ISBN-13: 9780415493888 / Angielski / Twarda / 2010 / 384 str.

Vivien Martin;Euan Henderson;Julie Charlesworth
Managing in Health and Social Care Vivien Martin Euan Henderson Julie Charlesworth 9780415493888 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing in Health and Social Care

ISBN-13: 9780415493888 / Angielski / Twarda / 2010 / 384 str.

Vivien Martin;Euan Henderson;Julie Charlesworth
cena 876,20
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 869,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Valuable and practical, this handbook is for anyone with management responsibilities in health and social care. It includes case studies with textual commentary, activities, key references and clear explanations of essential management tools.

Managing in Health and Social Care is about developing skills to manage and improve health and social care services. The focus throughout is on the role that a manager can play in ensuring effective delivery of a high-quality service to service users. Examples from social care and health settings are used to illustrate techniques for managing people, resources, information, projects and change.

This thoroughly updated new edition includes coverage of topics such as clinical governance; community care; commissioning and contracting; information provision and managing diversity. There are three completely new chapters on:

    • Interprofessional working
    • Motivation
    • Managing in context.

The authors explore how managers can make a real and positive difference to the work of organisations providing health and social care. It considers what effectiveness means in managing care services, the values that underpin the services, the roles of leaders and managers in developing high-quality service provision, and the necessary skills and systems to enable service users to contribute to planning and evaluation.

Managing in Health and Social Care is a practical textbook for students of management in health and social care, whether at undergraduate or postgraduate level. It includes case studies with textual commentary to reinforce learning, activities, key references and clear explanations of essential management tools and concepts.

Kategorie:
Nauka, Medycyna
Kategorie BISAC:
Health & Fitness > Health Care Issues
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415493888
Rok wydania:
2010
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
384
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Part 1: The Manager and the Team  1. Your Job as a Manager in Health and Social Care  2. Improving your Effectiveness as a Manager  3. Management and Leadership  4. Understanding Motivation  5. Values and Vision  Part 2: Managing for Service Users  6. What do your Service Users Want?  7. Mapping the Service Environment  8. Engaging with Service Users  9. Managing Outcomes for Service Users  Part 3: Managing Services  10. Managing Processes  11. Working with a Budget  12. Service Planning, Accountability and Risk  Part 4: Managing Improvement  13. Quality in Services  14. Working with Standards  15. Management Control  16. Developing Effective Performance  17. Managing Change  18. Planning and Managing Projects

Vivien Martin works in management and professional development at the University of Brighton Business School, UK. Julie Charlesworth is Lecturer in Public Management at The Open University, UK. Euan Henderson was formerly Professor of Educational Technology in The Open University Business School. He is currently a non-executive director of a primary care trust.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia