• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing a Veterinary Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing a Veterinary Practice

ISBN-13: 9780702028205 / Angielski / Miękka / 2007 / 356 str.

Caroline Jevring-Back; Erik Back; Debbie Delahunty
Managing a Veterinary Practice Caroline Jevring-Back Erik Back Debbie Delahunty 9780702028205 Saunders Book Company - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing a Veterinary Practice

ISBN-13: 9780702028205 / Angielski / Miękka / 2007 / 356 str.

Caroline Jevring-Back; Erik Back; Debbie Delahunty
cena 228,74 zł
(netto: 217,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This internationally appealing edition has been largely rewritten and contains new, updated information on leadership, the role of a manager, basic financial management, marketing, communication within the practice, and how to achieve good client compliance, as well as much sound practical advice from the author. Aimed at practice owners and managers, and those with a vested interest in understanding business management in veterinary practice, the book explains the core principles involved in running a business. 'Big Business' concepts are explained in practical and applied terms to fulfil small business needs using examples from a wide variety of sources, including internationally recognized business management experts such as Peter Drucker, David Maister, Stephen Covey and Michael Gerber.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Medical > Practice Management & Reimbursement
Medical > Weterynaria
Wydawca:
Saunders Book Company
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780702028205
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
356
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.52 x 15.8 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Many practice managers spend a considerable amount of time looking for better ways of doing thinks, more efficient methods and processes, and new ideas for making or saving money. Many also tend to question what they do and want to know how others deal with the variety of problems they encounter in pracice. It isn't a great deal of published good, realistic advice out there on how to manage a veterinary practice. We often want a one-stop shop that helps to answer our questions about day-to-day practicalities and planning our future strategies for development, expansion and increased profits. This book goes a long way towards achieving just that, crammed as it is with information, good advice and down-to-earth guidance and ideas.
If you are an experienced practice manager, this book will probably not tell you anything you do not already know, although some interesting cameos may stimulate, particulary the sections on management and motivational theories, which summarise succinctly a vast body of knowledge. If you are new to the job, or planning to own your own practice, this book is essential reading and I would recommend it to my students.
Catherine Coates, Veterinary Times, Vol.37, No. 16, May 7,2007

1. Leading change

2. Creating a successful business

3. Managing the economy in your vet clinic

4. What leaders really do

5. What does a practice manager do?

6. Effective communication: the vital link

7. Understanding your staff - what makes people tick

8. Developing your practice team

9. Marketing your practice

10. Professional retailing in practice

11. Understanding your clients

12. Achieving excellence in client service

13. Compliance: the art of making effective recommendations

14. Role of wellness healthcare in veterinary practice

15. The future of veterinary business

Appendix 1 Telephone skills

Appendix 2 Planning and managing effective team meetings

Appendix 3 External lecturing

Appendix 4 Process mapping and quality control

Appendix 5 Setting fees in practice

Appendix 6 Practice promotional literature

Appendix 7 Conducting market surveys

Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia