• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Visitor Attractions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Visitor Attractions

ISBN-13: 9780367486136 / Angielski / Miękka / 2022 / 448 str.

Alan Fyall; Brian Garrod; Anna Leask
Managing Visitor Attractions Alan Fyall Brian Garrod Anna Leask 9780367486136 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Visitor Attractions

ISBN-13: 9780367486136 / Angielski / Miękka / 2022 / 448 str.

Alan Fyall; Brian Garrod; Anna Leask
cena 234,09
(netto: 222,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Visitor attractions represent a complex sector of the tourism industry and are the catalytic focus for the development of tourism infrastructure and services. The third edition of this successful text investigates these issues further and provides more solutions and suggestions for the present and future.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367486136
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
448
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: The Nature and Role of Visitor Attractions.  Chapter 1.The Nature and Role of Visitor Attractions.  Chapter 2.The Market for Visitor Attractions.  Part II: The Development of Visitor Attractions.  Chapter 3.The Visitor Attraction Development Process.  Chapter 4.Visitor Attraction Concept, Market Feasibility and Site Selection.  Chapter 5.Financial Management for Visitor Attraction Projects.  Chapter 6.Visitor Attraction Success and Failure.  Part III: Managing Visitor Attractions.  Chapter 7.The Role of the Visitor Attraction Manager.  Chapter 8.Operations Management for Visitor Attractions.  Chapter 9.Managing Visitor Impacts at Visitor Attractions.  Chapter 10.Managing Safety, Security and Risk at Visitor Attractions.  Chapter 11.Managing Human Resources for Visitor Attractions.  Chapter 12.Managing Temporal Variation at Visitor Attractions.  Chapter 13.Interpretation and Visitor Attractions.  Chapter 14.Themed Attractions and Storytelling.  Part IV: Marketing Visitor Attractions.  Chapter 15.Attraction Marketing Strategies.  Chapter 16.Attraction Marketing Management.  Chapter 17.Marketing Challenges and Opportunities for Visitor Attractions: A Collaborative Approach.  Chapter 18.Digital and Social Media Marketing for Visitor Attractions.  Chapter 19.Managing Universal Attraction Brands.  Part V: Cases.  Chapter 20.National Botanic Garden of Wales.  Chapter 21.Attraction Failure: The Hard Rock Park in Myrtle Beach, South Carolina.  Chapter 22.Overtourism at Natural Attraction Sites.  Chapter 23.Interpretation at Heritage Sites: Culloden Battlefield, UK.  Chapter 24.New Attraction Development: Grand Egyptian Museum, Giza, Egypt.  Chapter 25.Augmented Reality in Heritage Attractions.  Chapter 26.Dark Tourism in Latin America: A History of Blood and Conflict.  Chapter 27.Dementia-friendly Heritage Visitor Attractions: A Case Study of the National Trust.  Chapter 28.Managing Sporting Venues as Attractions: The Moses Mabhida Stadium, South Africa.  Chapter 29.Historic Royal Palaces: Managing a portfolio of visitor attractions.  Chapter 30.Managing and Marketing Natural Sites.  Chapter 31.Developing a Masterplan: Elvaston Castle Country Park



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia