• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Tourism in a Changing World: Issues and Cases » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Tourism in a Changing World: Issues and Cases

ISBN-13: 9780415834179 / Angielski / Twarda / 2013 / 128 str.

Rodolfo Baggio; Wojciech Czakon; Marcello M. Mariani
Managing Tourism in a Changing World: Issues and Cases Baggio, Rodolfo 9780415834179 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Tourism in a Changing World: Issues and Cases

ISBN-13: 9780415834179 / Angielski / Twarda / 2013 / 128 str.

Rodolfo Baggio; Wojciech Czakon; Marcello M. Mariani
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Managing Tourism in a Changing World provides an overview of state-of-the-art research surrounding today s tourism management. Recognising the relevance of tourism activities as major economic drivers, this book offers a significant contribution to the advancement of managerial practice in the tourism field. It is the outcome of the collective intellectual efforts of a number of scholars, with dissimilar geographical roots and backgrounds, who cultivate original research on tourism management from a variety of perspectives (economic, managerial) and using multiple methods (theory building, experimental and inductive case-based inquiries).

While drawing on multiple theoretical perspectives and adopting different epistemological paradigms and methodologies, this book answers a wide range of research questions related to a number of relevant themes in the following fields: destination management, marketing and branding, inter-organizational dynamics and corporate social responsibility in the tourism sector.

This book was originally published as a special issue of Anatolia.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415834179
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
128
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Rodolfo Baggio has a degree in Physics and a PhD in tourism management. He has worked for leading information technology firms for over twenty years and presently is a Professor at Bocconi University, Milan, where he coordinates the Information and Communication Technologies area at the Master in Economics and Tourism. Wojciech Czakon is Professor at the Faculty of Management of the University of Economics in Katowice, where he obtained his PhD in 2002. His research focuses on interorganizational relationships including social capital, networks and coopetition strategies. He is board member of the European Academy of Management, co-chair of the EURAM Doctoral Colloquium and member of the Management and Organization Sciences at the Polish Academy of Sciences. Marcello M. Mariani holds a PhD in Business Administration and is currently Professor of Management and Marketing at the University of Bologna where he is also the Director of the Master in Business Tourism and Destination Management, ALMA Graduate School. He is a Visiting Professor at the Stern School of Business and Tisch Center for Hospitality, Tourism, and Sports Management, New York University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia