• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Technology and Innovation: An Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Technology and Innovation: An Introduction

ISBN-13: 9780415362290 / Angielski / Miękka / 2005 / 364 str.

Robert M. Verburg; J. Roland Ortt; Willemijn Dicke
Managing Technology and Innovation: An Introduction Verburg, Robert 9780415362290 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Technology and Innovation: An Introduction

ISBN-13: 9780415362290 / Angielski / Miękka / 2005 / 364 str.

Robert M. Verburg; J. Roland Ortt; Willemijn Dicke
cena 351,15
(netto: 334,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 337,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Modern technology and innovation are vital to the success of all companies, be they hi-tech firms or companies seemingly unaffected by technology and innovation; whether established firms or business start-ups. This book focuses on understanding technology as a corporate resource, covering product development, design of systems and the managerial aspects of new and high technology. Topics investigated include:

  • the internal organization of high technology firms
  • the management of technology in society
  • managing innovation
  • dilemmas and strategies.

The wide-ranging experience of the teachers and experts contributing to this book has resulted in an integrated, multi-disciplinary, textbook that provides an introductory overview to managing technology and innovation in the twenty-first century.

This text is essential reading for students of business and engineering concerned with technology and innovation management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Technology & Engineering > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415362290
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
364
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
24.33 x 18.03 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'The book provides not only a solid summary of the basics of technology and innovation management for students but also for practitioners.  Case studies underline the introduced theories and help to understand the application of the models in real-life challenges and best practice solutions.  I recommend this book as a basic literature for all who would like to deal with the topic of technology and innovation management.'

Dirk Ramhorst, Siemens Business Services

'This book is an important contribution to the literature in the fast growing management of technology field. Thorough discussion of multiple topics written by knowledgeable authors is an effective approach in presenting the interdisciplinary nature of the field and the complexity of its practice.'

Tarek Khalil, President of the International Association for Management of Technology (IAMOT)

Part 1: General Introduction  Management of Technology  Part 2: The Internal Organization of High Technology Firms  Design of Technological Firms  Human Resource Management for Advanced Technology   Cost and Financial Accounting in High-Technology Firms  Foundations for Successful High-Technology Marketing  Part 3: The Management of Technology in the Society  Managing the Dynamics of Technology in Modern Day Society   Development and Diffusion of Breakthrough Communication Technologies   Forecasting the Market Potential of New Products   The Innovating Firm in a Societal Context   Complex Decision Making in Multi-Actor Systems   Part 4: Managing Innovation  Corporate Strategy and Technology   Innovation in Context Operation Management with System Dynamics   Managing Knowledge Processes   Part 5: Dilemmas and Strategies  Making the Impossible Possible   When Failure is Not an Option  Managing Performance in Firms   Management Dilemmas and Strategies in Practice



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia