• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Situated Creativity in Cultural Industries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Situated Creativity in Cultural Industries

ISBN-13: 9781138863910 / Angielski / Miękka / 2015

Fiorenza Belussi; Silvia Sedita
Managing Situated Creativity in Cultural Industries Fiorenza Belussi Silvia Sedita 9781138863910 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Situated Creativity in Cultural Industries

ISBN-13: 9781138863910 / Angielski / Miękka / 2015

Fiorenza Belussi; Silvia Sedita
cena 302,37
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Creativity is the emergence of something novel and appropriate, from a person, a group, a society. A creative idea or product must be novel. Yet, novelty is not enough (a novel idea may be ridiculous or nonsensical). In addition to novelty, to be creative an idea or product must also attain some level of social recognition. The individualist approaches to creativity overestimate the role of the individual and of his/her abilities (the myth of the genius). On the contrary, the socio-cultural approach emphasizes the role played by contexts in the creation process: societies, cultures and historical periods. Accordingly, the individual is seen as a member of many overlapping social groups, each of them has its own network, with a specific structure and organization, which influences the creation of networks of potentially creative ideas. Each individual is also a member of a culture, which gives him/her the categories used to understand the world. Finally, each individual is representative of a specific historical period. From a managerial perspective it is important to deepen the knowledge of the contexts, both spatial and cognitive, which favor situated creativity in the realm of the cultural industries. This special book offers both theoretical and empirical contributions in an attempt to build such knowledge. "

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Structural Adjustment
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138863910
Rok wydania:
2015
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Fiorenza Belussi, PhD at Spru, Science Policy Research Unit (University of Sussex, UK), presently Associate Professor of Economics and Management, Faculty of Political Science, University of Padova. Main research interests: management of innovation and creativity, international business, firm dynamics in low-tech and high-tech sectors, industrial districts and clusters. She published, among others, in International Journal of Technology Management, Futures, European Planning Studies, Research Policy, Cambridge Journal of Economics, Urban Studies. Silvia Rita Sedita, PhD in Economics and Management of Firms and Local Systems, presently Assistant Professor of Economics and Management, Faculty of Political Science, University of Padova. Main research interests: industrial districts, clusters, creative networks, communities of practice and inter-organizational learning. She published articles in international edited volumes and scientific journals such as Research Policy, Urban Studies, European Planning Studies, Industry and Innovation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia