• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Media and Digital Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Media and Digital Organizations

ISBN-13: 9783319712871 / Angielski / Twarda / 2019 / 687 str.

Eli M. Noam
Managing Media and Digital Organizations Eli M. Noam 9783319712871 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Media and Digital Organizations

ISBN-13: 9783319712871 / Angielski / Twarda / 2019 / 687 str.

Eli M. Noam
cena 603,81
(netto: 575,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

It is also a work that helps advance the entire field-the management of information resources and products-to a more central role in business analysis more generally. This book is designed to help those already in the sector or those joining it to become creative managers and managerial creatives.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319712871
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2018
Ilość stron:
687
Waga:
1.84 kg
Wymiary:
28.7 x 22.61 x 4.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

 "It is eloquently written, which makes it approachable. It is relevant ... for graduate students and professionals with an aspiration to act with practical relevance and skill. ... The book does exactly what it is supposed to do ... . It acts as guide and foundation for any well-versed generalist that we can only hope we aspire our students to become. For all else, it caters to the curiosity of the reader to learn more and develop oneself as a media manager in the world today." (Sven-Ove Horst, International Journal on Media Management, Vol. 24 (2), 2022)

1. Introduction

2. The Information Environment

3. Production Management in Media and Information

4. Technology Management in Media and Information Firms

5. Human Resource Management for Media and Information Firms

6. Financing Media, Information, and Communication

7. Intellectual Asset Management

8. Managing Law and Regulation

9. Demand and Market Analysis for Media and Technology

10. Marketing of Media and Information

11. Pricing of Media and Information

12. Distribution of Media and Information

13. Accounting in Media and Information Firms

14. Strategy Planning in Media and Information Firms

15. Concluding Observations

Eli M. Noam is Professor of Finance and Economics, the Garrett Chair of Public Policy & Business Responsibility, Columbia University Business School, and the Director of the Columbia Institute for Tele-Information. He has served as Public Service Commissioner for New York State, and on the White House IT advisory board. His thirty-one books include: Who Owns the World’s Media; Broadband Networks, Smart Grids and Climate Change; Media Ownership and Concentration in America; Interconnecting the Network of Networks; Television in Europe; and Peer to Peer Video. He received his BA, MA, PhD (Economics) and JD degrees from Harvard University, and honorary doctorates from Munich and Aix-Marseille universities.  

Noam, Eli M. Eli M. Noam is Professor of Finance and Economics ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia