• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Managing Market Relationships: Methodological and Empirical Insights » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Managing Market Relationships: Methodological and Empirical Insights

ISBN-13: 9780815390404 / Angielski / Twarda / 2017 / 246 str.

Adam Lindgreen
Managing Market Relationships: Methodological and Empirical Insights Adam Lindgreen 9780815390404 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Managing Market Relationships: Methodological and Empirical Insights

ISBN-13: 9780815390404 / Angielski / Twarda / 2017 / 246 str.

Adam Lindgreen
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Managing Market Relationships explains what relationship marketing entails, how it is implemented, how it evolves, and how it is controlled. Building on research with colleagues, Adam Lindgreen argues that companies must add value - either through their products and services or through their relationships, networks, and interactions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815390404
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Ilość stron:
246
Waga:
0.45 kg
Oprawa:
Twarda

Contents: Introduction: Evolution of marketing practices; Research areas and principal research questions; Organization of this book; References. Research Approach: Ontology and epistemology - realism paradigm; Methodology and methods - theory-generating strategies, techniques, and procedures; Analysis of case studies; Analysis of case study reflecting an action-research approach; Analysis of survey - leadership styles; Ethical considerations; References. Understanding of Relationship Marketing: Value through goods, services, and relationships; Academic, business press, and middle-management discourses on value management; References. Implementation of Relationship Marketing: Market relationships; Transactional and transformational leadership styles; References. Evolution of Relationship Marketing: Market dynamism, market relationships, and market relationship evolution; Buyer-seller market exchange situations; References. Control of Relationship Marketing: A relationship management assessment tool; Best practices in relationship marketing; References. Conclusions: Theoretical contributions; Managerial implications; Limitations to the studies; Avenues for further research; Closing remarks; References. Appendix - Relationship management assessment tool; Index.

Dr. Adam Lindgreen is Professor of strategic marketing at Hull University Business School, U.K. After graduating in engineering, chemistry, and physics, Dr. Lindgreen first finished an MSc in food science and technology at the Technical University of Denmark and is now a European Engineer (Eurlng); he then finished an MBA at Leicester University. In 2000, he received his Ph.D. at Cranfield University. As Assistant Professor with the Catholic University of Louvain, he represented the university in the Community of European Management Schools' inter-faculty group 'Marketing'. He was also Assistant Professor at Eindhoven University of Technology and a research fellow with the Eindhoven Centre for Innovation Studies. Since 2007, Dr. Lindgreen has been Professor of strategic marketing at the Hull University Business School. He has published widely, and his awards include Industrial Marketing Management's Outstanding Article 2005. His research interests include business and industrial marketing management, consumer behaviour, experiential marketing, and corporate social responsibility.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia